شناسهٔ خبر: 37338447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با «پارسینه»:

لاله افتخاری:گروه‌های سیاسی رسالت خود را فقط نزدیک به انتخابات ندادند/جریان‌های سیاسی پیگیر مطالبات مردم باشند، موفق و کارآمد خواهند بود

یک نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جریان‌های سیاسی در حل نارضایتی‌های کشور، گفت: جریان‌های سیاسی هم باید پشتوانه‌ای برای مردم، نظام و رهبری باشند. اگر جریان‌های سیاسی واقعا در جمع مردم و پیگیر مطالبات آنها باشند، می‌توانند بسیار موفق و کارآمد عمل کنند.

صاحب‌خبر -

گزارش پارسینه؛ لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «پارسینه» درباره حل نارضایتی‌های موجود در کشور گفت: با قانون‌گرایی و تدوین موضوعات می‌توان مشکلات موجود در کشور را سروسامان داد.

نماینده مجلس نهم در ادامه بیان کرد: باید مسئولان به وظایف خود عمل کنند و مجلس هم نظارت دقیق بر عملکردها داشته باشد. از طرف دیگر مردم هم به عملکرد مجلس و مسئولان نظارت داشته باشند، در این صورت قطعا می‌توان بر حل نارضایتی‌ها فائق آمد..

او با اشاره به تاثیرگذاری مردم عنوان کرد: مردم باید خود را در حل مشکلات، رفع موانع و ... دخیل بدانند تا بتوانند مشکلات کشور را با هم حل کنند و پیش ببرند.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه مسئولان هم باید به ظرفیت‌ها و مطالبات مردم توجه داشته باشند، افزود: باید با اولویت‌بندی کارها را مورد توجه قرار دهند. برخی مسائل نیاز دارد که به صورت اورژانسی انجام شود و برخی دیگر زمان‌بر است یا در اولویت قرار ندارد، باید این موارد را اهم و مهم کنند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش جریان‌های سیاسی در حل نارضایتی‌های کشور، گفت: جریان‌های سیاسی هم باید پشتوانه‌ای برای مردم، نظام و رهبری باشند. اگر جریان‌های سیاسی واقعا در جمع مردم و پیگیر مطالبات آنها باشند، می‌توانند بسیار موفق و کارآمد عمل کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: گروه‌های سیاسی رسالت خود را فقط نزدیک به انتخابات مد نظر قرار ندهند بلکه باید همیشه نسبت به مسائل برنامه‌ریزی داشته باشند تا هم از مردم و هم از نظام دفاع کنند.

نظر شما