شناسهٔ خبر: 37314530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری مراسم نامگذاری خانه کشتی محمد بنا به اسم شهید مصطفی صدرزاده

مراسم نامگذاری خانه کشتی محمد بنا به اسم شهید مصطفی صدرزاده صبح امروز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همانطور که پیش از این اعلام شده بود به پیشنهاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مراسم تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به نام شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده صبح امروز در همان سالن به انجام رسید. خانواده شهیدصدرزاده از جمله مدعوین این مراسم بودند. در این مراسم مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

محمد بنا در خصوص دلیل پیشنهادش برای تغییر نام خانه کشتی گفت: من یک دل نوشته دارم. قدم روی چشم ما گذاشتید. خوشامد ویژه هم به خانواده صدرزاده دارم که نور و صفا به مجلس ما دادند و چه روز خوبی هم قرار است این اتفاق رخ دهد، در روز  تولد خانم زینب (س) و قرار است نام خانه کشتی به جای یک آدم عادی که عاشق مردم و کشورش است به اسم یک شهید زینت بگیرد. کمترین کار ما ادامه راه شان هست و دیدن نام شهید مصطفی سر در خانه کشتی قوت قلب بچه‌ها خواهد بود و امیدواریم خدا هم به این خاطر نگاه خاصی به تیم ما داشته باشد.

شهید صدرزاده متولد ١٩ شهریور ٦٥ است و اهل ورزش بوده و به سوریه اعزام می‌شود. به عنوان فرمانده گردان عمار در این کشور فعالیت می‌کرده است. شهید صدرزاده در روز تاسوعای حسینی ١٣٩٤ شهید می‌شود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما