شناسهٔ خبر: 37166948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تراکتور روی ریل پیروزی/ مربیان داخلی موفق‌تر از خارجی‌ها

تیم تراکتور پس از رفتن دنیزلی شرایط خوبی پیدا کرده و این نشان می‌دهد که مربیان داخلی به‌مراتب بهتر از مربیان خارجی در فوتبال ایران می‌توانند نتیجه بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه تراکتور با مصطفی دنیزلی اواسط ماه گذشته قطع همکاری کرد و این جدایی هزینه سنگینی برای باشگاه به دنبال داشت اما تراکتوری‌ها که در دوران مربیگری دنیزلی شرایط خوبی در لیگ برتر نداشتند با رفتن او وضعیت متفاوتی پیدا کردند. هدایت تیم به ساکت الهامی رسید و این سرمربی موفق شد در 3 دیدار اخیر 9 امتیاز حیاتی برای تیمش کسب کند.

تراکتوری‌ها امروز مقابل شهر خودرو پیروز میدان شدند و با یک پله صعود در جایگاه پنجم قرار گرفتند. شاگردان الهامی، تیم شهر خودرو که از مدعیان قهرمانی لیگ است را شکست دادند و حالا اگر در دیدار معوقه مقابل پیکان پیروز میدان شوند می‌توانند در جایگاه سوم قرار بگیرند و جزء تیم‌های بالانشین جدول باشند. 

عملکرد الهامی در تراکتور و کسب امتیازات حیاتی برای این تیم نشان می‌دهد مربیان داخلی به‌مراتب بهتر از مربیان خارجی با قراردادهای میلیاردی نتیجه می‌گیرند اما مدیران فوتبالی در تیم‌های بزرگ کمتر به مربیان داخلی اعتماد می‌کنند.

انتهای پیام/4048/4057/

 

نظر شما