شناسهٔ خبر: 37165111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت بیش از 2 هزار اثر در چهارمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی

دبیر چهارمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه استان خراسان رضوی دو هزار و ۳۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کردند که «گزارش»، بیشترین قالب ارسال آثار را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان روز 30 آذرماه بود، اظهار کرد: با وجود پایان یافتن مهلت ارسال آثار، اما حجم آثار ارسالی به‌اندازه‌ای بود که بررسی و صدور تأیید ثبت دبیرخانه تا پس از فراخوان ادامه داشت.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به ارائه گزارش نهایی ثبت آثار پرداخت و ادامه داد: آثار ثبت‌شده در جشنواره چهارم، دو هزار و ۳۸۴ اثر است که نسبت به دوره سوم، رشد قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: بیشترین آثار در قالب گزارش دریافت شده است، قالب‌های عکس و مصاحبه در ردیف‌های بعدی بیشترین تعداد آثار ثبت‌شده قرار می‌گیرد.

نعمتی با بیان این‌که محور «آسیب‌های اجتماعی» بیشترین تعداد آثار به لحاظ موضوعی را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: تلاش شد تا محورهای جشنواره، موضوعاتی باشد که علاوه بر دربرگیری بومی و محلی، اثرگذاری کلان‌تری داشته باشد که محور «رونق تولید» و «زیارت، فرهنگی میزبانی و فرهنگ شهروندی» این هدف را دنبال می‌کند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی یادآور شد: آثار پس از بررسی اولیه، در مرحله نهایی توسط داوران برجسته کشوری داوری شده و آثار برگزیده هر قالب مشخص می‌شود.

گفتنی است؛ اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، پنج‌شنبه 5 دی‌ماه ساعت 8:30 صبح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما