شناسهٔ خبر: 37070603 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«به بلندای یلدا» ویژه برنامه فرهنگسرای ابن سینا در بلندترین شب سال

فرهنگسرای ابن سینا به مناسبت شب یلدا و با محوریت حفظ آداب و رسوم ایرانی، توجه به بنیان خانواده و تأکید بر صله رحم به عنوان یک توصیه اسلامی برنامه‌های «به بلندای یلدا» را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس؛ فرهنگسرای ابن سینا به مناسبت شب یلدا و با محوریت حفظ آداب و رسوم ایرانی، توجه به بنیان خانواده و تاکید بر صله رحم به عنوان یک توصیه اسلامی در مناسبت‌ها و جشن‌های ایرانی، برنامه‌های مختلفی را با عنوان «به بلندای یلدا» برگزار می‌کند.

شنبه ۳۰ آذرماه جشن یلدا در «مجتمع آموزشی توان خواهان» منطقه دو، همراه با اجرای موسیقی سنتی گروه هم نوا، حافظ خوانی، برگزاری مسابقه شاد یلدا و عکاسی از دانش‌آموزان توان‌خواه در کنار سفره یلدا.

یکشنبه یکم دی‌ماه دیدار و همدلی با خانواده شهیدان «رضا و سعید مرادی» به منظور زنده نگاه داشتن یاد قهرمانان آرامش و امنیت کشور.

جشن یلدا در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا با اجرای کانون موسیقی هم نوا و حافظ خوانی کانون رسانه ایران پنجشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۴ تا ۱۶ و شنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشن‌های یلدا به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس ابتدای خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۳۶۶۳۶۶ تا ۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما