شناسهٔ خبر: 37014933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

صابر رحیمی: براساس قانون حق کمک به باشگاه‌های خصوصی را نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:بر اساس قانون کمک مالی به باشگاههای خصوصی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و نهادهای دولتی ممنوع و تخلف است و بر این اساس نمی توانیم در این زمینه تخلف کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛صابر رحیمی با اشاره به درخواست های باشگاههای خصوصی استان حاضر در لیگ های کشوری گفت:بودجه های ورزشی که در اختیار این اداره کل قرار می گیرد بسیار محدود و ردیف های خاص خود را دارد و نمی توانیم آن را به باشگاههای خصوصی اختصاص دهیم.
وی در عین حال افزود:هر چند بر اساس قانون و مقررات بودجه ای ابلاغی هرگونه کمک مالی به باشگاههای خصوصی ممنوع است و در صورت انجام آن دستگاههای نظارتی برخورد خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حمایت از باشگاهداری خصوصی در قالب در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری،سالن و استادیوم های ورزشی را خاطر نشان ساخت و گفت:نباید انتظار داشت بودجه ناچیز و محدود هیئت های ورزشی که زحمات زیادی در زمینه رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی متحمل می شوند به یک یا چند باشگاه خصوصی واگذار شود.

نظر شما