شناسهٔ خبر: 37012963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور نورافکن مقابل شاهین و استقلال در هاله‌ای از ابهام

فیزیوتراپ تیم ملی امید خبر از مصدومیت بازیکن سپاهان داده و توصیه کرده که نورافکن حداقل طی یک هفته آینده در بازى یا تمرین جدى حضور نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید از سوی حمید استیلی مشخص شد که محمد محبی و امید نورافکن از سپاهان و معراج اسماعیلی و مهران درخشان‌مهر از ذوب‌آهن در بین دعوت‌شدگان بودند.

امید نورافکن و محمد محبی از سپاهان اما به دلیل مخالفت باشگاه خود اجازه حضور در اردوی تیم امید را پیدا نکردند؛ باشگاه سپاهان اعلام کرد در صورتی که بازی‌های این تیم به تعویق بیفتد حاضر است که بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار دهد.

پس از این اتفاق در تماس حمید استیلی سرمربی تیم المپیک ایران با امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان، قرار شد که نورافکن و محبی در این هفته و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، در اردوی تیم المپیک حاضر باشند و سپس برای بازی هفته شانزدهم سپاهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر به اردوی زردپوشان اصفهان بازگردد.

همچنین باشگاه سپاهان به دلیل وجود مصدومان زیاد در این تیم و همچنین حضور 2 بازیکنش در اردوی تیم المپیک ایران، با توجه به حساسیت بالای مسابقه با آبی‌های تهران، درخواست رسمی خود را برای به تعویق افتادن زمان این مسابقه به سازمان لیگ ارسال کرد اما سازمان لیگ این درخواست را قبول نکرد و بازی با استقلال در روز 2 دی ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز رضا فتاحی سرپرست سپاهان اعلام کرد که موضع باشگاه سپاهان همچنان برگزاری بازی مقابل شاهین بوشهر و استقلال با حضور دو ملی‌پوش المپیکی است؛ با این حال تصمیم نهایی در این مورد را پس از جلسه‌ای که با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم برگزار می‌کنیم، خواهیم گرفت.

بعد از همه این اتفاقات و صحبت‌ها سایت فدراسیون فوتبال شب گذشته خبری منتشر کرد که علی‌رضا شهاب فیزیوتراپ تیم امید خبر از مصدومیت امید نورافکن داده است که با آن مواجه هستند و در تیم امید حضور پیدا کرده‌اند.

فیزیوتراپ تیم امید گفته است که توصیه ما قطعاً این است که هر 3 بازیکن مصدوم تمرین سبک داشته باشند و حداقل در یک هفته آینده در بازى یا تمرین جدى حضور نداشته باشند، مصدومیت نورافکن نسبت به شجاعى و درخشان‌مهر جدى‌تر است؛ آسیب‌دیدگى از ناحیه دنده موجب خونریزى شده و التهاب در این بخش به صورت واضح دیده مى‌شود، وارد آمدن هر ضربه دیگرى مى‌تواند موجب تشدید جدى مصدومیت شود.

حالا و با منتشر شدن این صحبت‌ها شائبه‌ای ایجاد شده است که حضور امید نورافکن در سپاهان برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و استقلال منتفی خواهد بود؛ باید دید موضع باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما