شناسهٔ خبر: 37012959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

والرو: خوشحالی نکردن من پس از گلزنی مقابل فیورنتینا بدیهی بود؛ تمایل به بازگشت به فلورانس در آینده؟ خواهیم دید

مرتضی بابایی

هافبک اسپانیایی اینتر می گوید هر وقت به وی نیاز باشد برای بازی کردن آماده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از بازی فیورنتینا-اینتر، بورخا والرو اعلام کرد نا امید کننده است که نراتزوری فقط با یک امتیاز به خانه باز می گردد.

والرو، هافبک اسپانیایی اینتر که در تابستان 2017 از فیورنتینا خریداری شد، در بازی یکشنبه شب پس از 588 روز گل نزدن برای نراتزوری، سرانجام موفق به گلزنی شد و دروازه تیم سابق خود را باز کرد. این بازیکن باتجربه که در انتهای فصل قراردادش به اتمام می رسد پس از این دیدار در مورد بازی و همچنین آینده و تمایل برای بازگشت به ویولا به اسکای و اینتر تی وی گفت:

 نتیجه کسب شده و نرسیدن به سه امتیاز نامید کننده است. یک بازیکن در صورت داشتن شانس بازی همواره باید آماده باشد. از گلی که پس از مدت ها به ثمر رساندم خوشحالم و عدم خوشحالی من پس از به ثمر رساندن آن بدیهی است زیرا 5 فصل فوق العاده را در فیورنتینا تجربه کردم و با طرفداران این تیم رابطه فوق العاده ای دارم. بازگشت به آرتمیو فرانکی برای من بسیار احساسی بود و با توجه به اینکه هیچکس از آینده خبر ندارد بنابراین شاید امشب آخرین حضورم را در این ورزشگاه تجربه کردم. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد.

عدم جدایی از اینتر در تابستان قبل؟ آنتونیو کونته از روز اول حضورش با من واضح بود اما من سمج بودم و می خواستم بمانم زیرا احساس می کردم ماندن در اینتر فرصتی بزرگ برای من در سطح فردی است. به خوبی به تمرین پرداختم و کونته نیز این را فهمید و قبل از اینکه دوباره بازی کردن را برای اینتر شروع کنم این موضوع را به من گفت. از نظر جسمی و روحی احساس خوبی دارم و هر وقت به من نیاز باشد آماده خواهم بود.

اینتر در بازی بعدی باید به مصاف جنوا برود و ما برای آن دیدار مصدومان و محرومانی داریم بنابراین کار ساده ای نخواهیم داشت اما نباید بهانه ای داشته باشیم. می خواهیم با ادامه دادن به تلاش و مبارزه، سال 2019 را به خوبی به پایان برسانیم. دلیل تعویض شدن؟ مشکلی در عضله ساق پای خود داشتم و دلیل تعویض، همین موضوع بود.

 

 

نظر شما