شناسهٔ خبر: 37010401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله علوی گرگانی:مراقب باشیم نسل جوان مجذوب کشورهای دیگر نشوند

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید جوانان را به بهانه‌های مختلف در کنار خود جمع کرد و نگذاریم مجذوب ملت‌های دیگر بشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار اعضای موسسه مطالعات راهبردی علوم اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:باید جوانان را به بهانه‌های مختلف در کنار خود جمع کرد و نگذاریم مجذوب ملت‌های دیگر بشوند.

وی افزود:درهر موضوعی که نوآوری باشد مردم استقبال بیشتری می‌کنند، باید در کیفیت تبلیغ این موضوع مورد تأکید باشد و مبلغین درزمینهٔ تبلیغ دین به‌گونه‌ای عمل کنند که نسل جوان جذب شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و اهمیت ترویج معارف الهی تصریح کرد: آموزه‌های دین اسلام را باید در جامعه مطرح کرد و مردم را به‌سوی آن جمع کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد:همه‌چیز را آورده و به‌صورت کامل بیان کردیم و همه موعظه‌ها را بیان کردیم، آیات الهی را باید باقدرت و قوت نگه‌داشته و دسته و جمعیتی که در کنار شما هستند نیز باید بهترین راه را انتخاب کنند.

 آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه هرکاری را باید به بهترین شیوه ممکن انجام داد،ادامه داد: دین اسلام به این موضوع تأکید دارد که نباید اقدامی کرد که جوانان از یکدیگر دور شوند،حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه  تأکید کردند باید همواره با یکدیگر مهربان بوده و در کنار یکدیگر جمع شده و تفرقه نداشته باشید.

وی خاطرنشان کرد:اهل‌بیت (ع) این موضوع را دوست داشتند که با برگزاری جلسات و برنامه‌ها نسل جوان را دور خود جمع کرده و از جاذبه ما استفاده کنند، باید موسسه شما خروجی مناسبی داشته باشد که جوان‌پسند باشد.

انتهای پیام/452/ ع

نظر شما