شناسهٔ خبر: 3699980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

دریافت یک‌جای شهریه اسفند و فروردین مهدهای کودک ممنوع است

دریافت شهریه ماه‌های اسفند و فروردین به‌صورت یکجا ممنوع است و هیچ مهد کودکی نمی‌تواند به اجبار، شهریه دو ماه را با هم دریافت کند.

صاحب‌خبر -

مدیر کل بهزیستی استان زنجان، گفت: برگزاری آیین‌ها و مراسم مربوط به سال نو و جشن‌های نوروزی در مهدهای کودک با رعایت آئین‌های مذهبی، اسلامی و ایرانی انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان مرتضی مکاریان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان، امروز، پنج شنبه(۳۰بهمن) با اعلام این خبر گفت: بر فعالیت پایان سال مهدهای کودک نظارت می‌شود و دریافت شهریه، عیدی و هزینه‌های جانبی از والدین ممنوع است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در این زمینه افزود: کلیه مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی تا پایان روز بیست و هفتم اسفند ماه فعال بوده و آماده پذیرش کودکان هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و روزهای تعطیل فروردین ماه اظهار داشت: مهدهای کودک در تمام ایام فروردین ماه به جز روزهای تعطیل رسمی فعال هستند و تعطیلی آن‌ها منوط برعدم تقاضای خانواده‌ها از خدمات مهد کودک است.

وی ابراز داشت: برگزاری آیین‌ها و مراسم مربوط به سال نو و جشن‌های نوروزی در مهدهای کودک با رعایت آئین‌های مذهبی، اسلامی و ایرانی انجام خواهد پذیرفت.

در حال حاضر ۱۷۵مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعال بوده و به ۷هزار کودک خدمات ارائه می‌دهند.

نظر شما