شناسهٔ خبر: 36999688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

احتمال خروج پامپئو از دولت ترامپ شدت گرفت

مایک پامپئو در اقدامی که به گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی‌اش از دولت دامن می‌زند، یک حساب توییتر شخصی تازه ساخت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا یک حساب توییتر شخصی تازه ساخته که احتمال خروج او از دولت آمریکا برای نامزدی سنا به عنوان نماینده ایالت کانزاس را تقویت می‌کند.

او در این حساب تازه توییتر که جدا از حساب کاربری رسمی‌اش به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا است، آن را یک "حساب شخصی" معرفی کرده و در بخش توضیحات شخصی نوشته که "در حال حاضر" هفتادمین وزیر امور خارجه آمریکا است.

به گزارش روزنامه گاردین، بیل کریستول، نویسنده و منتقد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در این خصوص اظهار کرد، جالب است که پامپئو در حساب رسمی‌اش خود را "هفتادمین وزیر امور خارجه" معرفی کرده اما در حساب شخصی‌اش نوشته "در حال حاضر" وزیر خارجه است.

یان برمر، پژوهشگر علوم سیاسی نیز با اشاره به احتمال نامزدی پامپئو برای سناتوری کانزاس، صاحب این حساب را "وزیر ایالت کانزاس" معرفی کرد.

این وزیر خارجه که نخستین مدیر سیا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است، پیش از تصدی مدیریت این سازمان نماینده کانزاس در کنگره بود.

او اما گزارش‌های منتشر شده درباره خروج از دولت ترامپ را تکذیب کرده است.

به گزارش روزنامه "کانزاس سیتی استار"، یک منبع آگاه نزدیک به پامپئو گفته، او برای "برنامه‌های آینده‌اش نیاز به ساخت یک حساب کاربری تازه داشت".

برچسب‌ها:

نظر شما