شناسهٔ خبر: 36996786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من|‌ پمپ بنزین شهباز یک جایگاه محلی است

مسئول جایگاه پمپ بنزین شهباز شازند گفت: پمپ بنزین شهباز یک جایگاه محلی است و جایگاه‌های محلی ساعت کار مشخصی دارند.

صاحب‌خبر -

 مجید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «چرا پمپ بنزین شهر شهباز شب‌ها تعطیل است؟» در سامانه فارس من اظهار کرد: پمپ بنزین شهباز که در واقع فروشندگی سکودار محسوب می‌شود، یک جایگاه محلی است و جایگاه‌های محلی ساعت کار مشخصی دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل محلی بودن این جایگاه میزان فروش آن پایین و به حدود 4 هزار لیتر بنزین و 2 هزار لیتر نفت سفید در روز می‌رسد که بسیار ناچیز است، به همین دلیل به خاطر مراجعه کم مشتری از ساعت 12 شب به بعد تلمبه‌ها برای کاهش هزینه‌ها خاموش می‌شود، اما چنانچه راننده‌ای مراجعه کند، فروشندگی سکودار که مسئولیت نگهبانی و خدمات‌دهی به مشتریان را بر عهده دارد، آن را روشن و خدمات لازم را به  مشتریان ارائه می‌دهد.

مسئول جایگاه پمپ بنزین شهباز شازند گفت: به دلیل واقع شدن این سکو در محل روستا بر اساس آمارهای موجود از ساعت 12 شب به بعد تا ساعت هفت صبح شاید سه یا چهار نفر برای زدن بنزین مراجعه کنند که خدمات لازم به آنها ارائه می‌شود.

عسگری گفت: تاکنون گزارشی از نارضایتی از این جایگاه وصول نشده و موردی از شکایت نیز نبوده است، کسانی که نیاز به دریافت خدمات از این سکو دارند در صورت مراجعه به سکو و خاموش بودن تلمبه می‌تواند از فروشندگی سکودار خدمات بگیرند.

انتهای پیام/ 

نظر شما