شناسهٔ خبر: 36993492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماجرای کیک‌های خوراکی نقشه دشمن برای ضربه به تولید ملی

استاندار آذربایجان‌غربی جاسازی قرص در کیک‌های خوراکی را توطئه ای دیگر از سوی بدخواهان و سودجویان برای ضربه زدن به تولید ملی و برهم زدن آرامش جامعه دانست و گفت: بررسی های لازم از سوی نهادهای نظارتی و امنیتی در حال انجام است و به مردم معرفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از سایت روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی شامگاه دیروز با انتشار متنی جاسازی قرص در کیک‌های خوراکی را توطئه ای دیگر از سوی بدخواهان و سودجویان برای ضربه زدن به تولید ملی و برهم زدن آرامش جامعه دانست و گفت: بررسی های لازم از سوی نهادهای نظارتی و امنیتی در حال انجام است و به مردم معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دستورات لازم برای پیگیری و رصد این مسئله به متولیان امر صادر شده است افزود: شرکت‌هایی که این کیک ها را تولید می‌کنند دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و به نظر می‌رسد جاسازی این قرص ها خارج از شبکه تولید و توزیع انجام شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بدخواهان و فرصت طلبان همواره به اشکال مختلف درصدد ضربه زدن به کشور هستند و این سناریو نیز با آگاهی و همراهی مردم و پیگیری و جدیت متولیان امر خنثی می شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما