شناسهٔ خبر: 36992349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاتزتا: منچستریونایتد برای سومین بار، کولوسفسکی را زیر نظر گرفت؛ شیاطین سرخ در حال آماده سازی پیشنهاد برای این بازیکن آینده دار

مرتضی بابایی

به نظر می رسد منچستریونایتد به زودی پیشنهادی به آتالانتا برای بازیکن سوئدی این باشگاه که به صورت قرضی در پارما حضور دارد، ارائه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تنها اینتر تحت تاثیر عملکرد دژان کولوسفسکی قرار نگرفته بلکه یوونتوس و منچستریونایتد نیز به او علاقمند هستند. 

دژان کولوسفسکی، هافبک هجومی و 19 ساله آتالانتا که به صورت قرضی در پارما حضور دارد، آمار 4 گل و 6 پاس گل را در فصل جاری سری آ از خود به جا گذاشته و با عملکردش بسیاری از تیم ها را به خود علاقمند کرده است. به گزارش نیکولو اسکیرا، خبرنگار گاتزتا دلا اسپورت استعدادیابی از باشگاه منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه سن پائولو، کولوسفسکی را در دیدار شنبه شب دو تیم ناپولی-پارما زیر نظر گرفته و این سومین مرتبه ای است که این بازیکن چپ پا توسط باشگاه انگلیسی از نزدیک رصد می شود. شیاطین سرخ در حال آماده سازی پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای این بازیکن سوئدی که مورد توجه اینتر و یوونتوس نیز قرار دارد هستند. اینتر کولوسفسکی را پیش از پایان یافتن قرارداد قرضی وی و در نقل و انتقالات ژانویه می خواهد اما کار سختی برای متقاعد کردن پارما و همچنین آتالانتا خواهد داشت. گفتنی است مدیر ورزشی پارما شنبه شب در این باره اعلام کرد:

کولوسفسکی در ژانویه از پارما جدا نمی شود زیرا بازیکنی مهم برای ما محسوب می شود. با این حال در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است.

نظر شما