شناسهٔ خبر: 36991558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صحن شورای شهر گرگان

معمای مکان یابی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان ادامه دارد

گرگان- در صحن شورای شهر گرگان در خصوص مکان بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان بحث شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صحن علنی شورای شهر گرگان شامگاه شنبه برگزار و در این جلسه در خصوص وضعیت مبهم مکان بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان بحث شد.

 سعید رحیمی در این خصوص اظهارکرد: بودجه میلیاردی که برای احداث بیمارستان در گرگان توسط وزارت بهداشت اختصاص یافته نباید در غفلت سایر مسئولان به مکان دیگر منتقل شود.

این عضو شورای شهر گرگان افزود که ساخت این بیمارستان در گرگان حق شهروندان بوده و نباید مسئولان در این خصوص سکوت کنند.

فائزه عبداللهی، دیگر عضو شورای شهر گرگان هم در این خصوص گفت که نباید بودجه گرگان از این شهر خارج شود، این بیمارستان سهمیه مردم این شهر است و مصوبه هم دارد.

وی ادامه داد که باید جلسه فوق العاده ای با علوم پزشکی گلستان تشکیل شده و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

عبداللهی تأکید کرد که این طرح علاوه بر بالا بردن سرانه های درمانی، اشتغال زایی خوبی هم در شهر ایجاد خواهد کرد.

رئیس شورای شهر گرگان هم در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: احداث این بیمارستان در گرگان حق شهروندان این شهر است و پیرو مذاکره با علوم پزشکی سه زمین برای ساخت بیمارستان در گرگان پیشنهاد شده که یکی از آن ها متعلق به شهرداری است.

حمیدرضا آقاملایی با بیان این که کارشناسان وزارت بهداشت و علوم پزشکی این زمین ها را بررسی خواهند کرد، افزود: تردیدی وجود ندارد که منطقه شرق گرگان و شهرستان گرگان نیاز به بیمارستان دارد.

آقاملایی تأکید کرد که پیرو درخواست علوم پزشکی مذاکراتی را انجام داده ایم و امیدواریم که با کارشناسی صورت گرفته یک بیمارستان در شرق گرگان ساخته شود.

وی با بیان این که زمین پیشنهادی شهرداری در شرق گرگان است و مردم این منطقه نیازمند توسعه سرانه های درمانی هستند، تصریح کرد: اگر در جلسه فوق العاده به جمع بندی برسیم و مساعدت شود یک بیمارستان جنرال در شرق شهر گرگان احداث خواهد شد.

آقاملایی توضیح داد که امتیاز این بیمارستان برای گرگان پیش بینی شده و اعضای شورا و شهرداری می خواهند جلسه ای برگزار شود تا بیمارستان در خود گرگان ساخته شود.

نظر شما