شناسهٔ خبر: 36991185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان زنجان شنبه‌شب با حضور جمعی از مسؤولان استانی آغاز به کار کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان درباره افتتاح این نمایشگاه علمی گفت: بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار از امروز 23 آذرماه تا 25 آذرماه در محل کارخانه کبریت زنجان دایر خواهد بود.

داوود مرادخانی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به روزترین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا هر 21 هر روز برای عموم آزاد است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، تشویق و ترغیب جوانان و دانشجویان به فعالیت در حوزه‌های پژوهشی، تولید فناورانه و نمایش توانمندی‌های جوانان فعال در این حوزه‌ها است.

گفتنی است، «پژوهش، فناوری و رونق تولید، پژوهش، فناوری و اثر بخشی اجتماعی»، «پژوهش، فناوری و مشارکت ملی»، «پژوهش، فناوری و مدرسه دانشگاه و جامعه»، «پژوهش، فناوری و توسعه ملی«، «پژوهش، فناوری و گام دوم در پژوهش و فناوری» عناوین روزهای هفته پژوهش است که طبق هریک از این نام‌گذاری‌ها، برنامه‌های مرتبط در استان اجرایی می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مرتبط با عرضه و تقاضای فناوری عرضه و تقاضای محصولات، عرضه ایده‌های نو، برگزاری نشست‌های تبادل فناوری، برگزاری کارآفرینی در یک لحظه و کارگاه و سمینار کارآفرینی از جمله برنامه‌های اجرایی طی این هفته در استان است که بخشی از آنها در حاشیه نمایشگاه فن بازار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما