شناسهٔ خبر: 36990494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 تمامي مدارس استان تهران بجز 2 شهرستان امروزتعطيل شد

بر اساس تصميم کميته اضطرار آلودگي هوا امروز يکشنبه تمامي مدارس استان تهران در همه مقاطع به جز شهرستان‌هاي فيروزکوه و دماوند تعطيل است.تعطيلي مدارس معاون استانداري تهران از تعطيلي تمامي مدارس استان بجز دو شهرستان فيروزکوه و دماوند امروز يکشنبه خبر داد.

به گزارش ايسنا، تقي‌زاده در جلسه کميته اضطرار آلودگي هواي تهران که به رياست استاندار تهران برگزار شد، با اشاره به انباشت آلاينده‌ها و غلظت ذرات معلق هواي تهران گفت: فعاليت کليه معادن شن و ماسه نيز امروز متوقف و تردد کاميون‌ها نيز در سطح شهر ممنوع مي‌شود.

وزير خزانه داري آمريکا: تهران شروط ما را بپذيرد، تمام تحريم‌ها را بر مي‌داريم

وزير خزانه داري آمريکا: تهران شروط ما را بپذيرد، تمام تحريم‌ها را بر مي‌داريم وزير خزانه داري آمريکا با بيان اينکه حضور ما در عربستان دفاعي است، گفت: اگر ايران شروط لازم را بپذيرد تمام تحريم‌ها را بر مي‌داريم.به گزارش ايسنا به نقل از شبکه العربيه، استيون منوچين، وزير خزانه داري آمريکا که براي شرکت در "کنفرانس دوحه" به قطر سفر کرده است، گفت: اگر ايران شروط لازم را بپذيرد آمريکا تمام تحريم‌ها را بر مي دارد.

وي در رابطه با حضور نيروهاي آمريکايي در عربستان گفت: حضور ما در عربستان دفاعي است.منوچين همچنين تاکيد کرد که حمله به پالايشگاه‌هاي نفت سعودي حمله به اقتصاد جهان بود.

واشنگتن در اظهاراتي بي‌اساس مدعي شد:

تهران بايد حمايت از گروه‌هاي سوم در عراق را متوقف کند

به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري آناتولي، سفارت آمريکا در بغداد در اظهاراتي بي‌اساس مدعي شد که ايران بايد حمايت از «گروه‌هاي سوم» در عراق را که اعتراض‌هاي مردمي را سرکوب مي‌کنند، متوقف کند.سفارت آمريکا ادعاهايي توخالي را که «مايک پمپئو»، وزير خارجه آمريکا درباره پاسخ سخت به ايران و يا متحدان آن در صورت حمله به سربازان آمريکائي و يا شرکاي عراقي واشنگتن مطرح کرده بود، تکرار کرد. سفارت آمريکا دربيانيه خود مدعي شد که نيروهاي وابسته به ايران اخيرا چندين‌بار به پايگاه‌هايي که نيروهاي آمريکائي و ائتلاف بين‌المللي و نيروهاي عراق در کنار يکديگر حضور دارند، حمله کرده‌اند.

حکم نخست‌وزير عراق دوشنبه رسما صادر مي‌­شود

رئيس‌جمهوري عراق دوشنبه آينده حکم رسمي نخست‌وزير اين کشور را صادر مي­‌کند.به گزارش ايلنا به نقل از پايگاه خبري موازين، «برهم صالح» رئيس‌جمهوري عراق، دوشنبه آينده حکم رسمي نخست‌وزيري «محمد شياع السوداني» را صادر مي‌­کند.يک منبع سياسي آگاه گفت: «رقابت بين السوداني و مصطفي الکاظمي،‌ رئيس فعلي سازمان اطلاعات بود اما تقريبا نام السوداني قطعي شده است.»اين منبع در ادامه افزود: ‌«برهم صالح دوشنبه آينده يک روز پيش از پايان مهلت قانوني و پس از توافق با تشکل البناء و عدم اعتراض تشکل‌­هاي ديگر، حکم السوداني را به عنوان نخست‌وزير صادر خواهد کرد».

برچسب‌ها:

نظر شما