شناسهٔ خبر: 36990028 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

هفته پژوهش؛

بهتاج در جمع دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز

ایوب بهتاج به مناسبت هفته پژوهش با حضور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز در جلسه تخصصی علمی ورزشی دانشجویان شرکت کرده و به سوالات آنها پاسخ داد.

صاحب‌خبر -
ایوب بهتاج به مناسبت هفته پژوهش با حضور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز در جلسه تخصصی علمی ورزشی دانشجویان شرکت کرده و به سوالات آنها پاسخ داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوال دانشجویی در خصوص کلاسهای مربیگری و داوری درجه و شرایط مورد نیاز برای اخذ گواهی نامه گفت: هیاتهای ورزشی، کلاسهای آموزشی خود را بر اساس نیاز سنجی ای که انجام میدهند و بعداز اعلام فراخوان و رسیدن به حد نصاب،کلاسها تشکیل می شود و دانشجویان رشته های تربیت بدنی و علوم مرتبط نیازی به گذراندن دروس تئوری این دوره های آموزشی ندارند.
بهتاج در بخشی از سخنان خود، دانشجویان حاضر در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز را ترغیب کرد تا علاوه بر دانش اندوزی در دانشکده، تجربه سازی کرده و به صورت عملی نیز در متن موضوع رشته های مختلف ورزشی قرار گیرند و این امر با ورود به بدنه هیاتهای ورزشی میسر می شود.
دانشجویی در خصوص شناساندن رشته های ورزشی مختلف به آحاد جامعه صحبت کرد و گفت: اغلب مردم و دانشجویان در مور برخی رشته
ها هیچ اطلاعاتی ندارند درحالی که همان رشته جزو رشته های مدال اور،دارای تیم ملی و مزایای خاصی است.
در ادامه،مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ما آمادگی کامل داریم تا به درخواستهای دانشگاه در مورد کلاسهای مربیگری و داوری پاسخ مثبت داده و در اسرع وقت آن دوره ها را برگزار کنیم.

بدری آذرین رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز نیز در جمع دانشجویان، به لزوم کسب تجربه عملی توسط دانشجویان تاکید کرد و آنان را به حضور در دوره های مربیگری و داوری ترغیب کرد.

نظر شما