شناسهٔ خبر: 36983878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشرفت فیزیکی سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل به بیش از ۹۰ درصد رسید

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز امسال بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا برادران روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: درصورت تامین اعتبار مورد نیاز این طرح در دهه فجر امسال و در غیر این صورت خردادماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی قسمت اداری این سالن تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، اظهارداشت: زیرسازهای پیست نیز انجام شده و فقط پوشش و رویه تارتان آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری پیست سرپوشیده دو و میدانی اردبیل نیاز است، بیان‌کرد: در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن این سالن به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار ورزشکاران گذاشته خواهد شد.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این پیست استاندارد یکی از بهترین و مجهزترین سالن دو و میدانی تارتان سر پوشیده کشور می‌باشد، اضافه‌کرد: این سالن دومین سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی کشور است.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار اردبیل و وزارت ورزش و جوانان از این طرح ادامه‌داد: با بهره‌برداری از این سالن رشته ورزشی دو و میدانی در استان  رشد و توسعه خواهد کرد.

 وی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پیست دو و میدانی سرپوشیده اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد شد.

مساحت سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان آن ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع می‌باشد.

نظر شما