شناسهٔ خبر: 36971031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خاتم اردکان بار دیگر قهرمانی لیگ برتر بدمینتون ایران شد 

50220

تیم بدمینتون خاتم اردکان در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بدمینتون مردان ایران، برای دومین سال پیاپی، قهرمانی خود را جشن گرفت.

صاحب‌خبر -

تیم بدمینتون خاتم اردکان روز گذشته در دور برگشت مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان جام خلیج فارس که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد، با پیروزی چهار بر یک مقابل پاک چوب سیستان و شکست غیر منتظره سه بر دو سپاهان از تیم ته جدولی گیلان، بار دیگر قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

«علی اسدیان» رئیس هیئت بدمینتون اردکان و مدیر تیم بدمینتون خاتم با اشاره به این خبر در این باره به ایسنا گفت: خاتم اردکان برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته، بیش از ۶۵ بازی انفرادی و دوبل را در دور مقدماتی و نهاییِ لیگ ۱۰ تیمی امسال پشت سرگذاشت.

وی اظهار کرد: بدمینتون اردکان اولین تیم در استان یزد است که توانست ضمن قهرمانی در یکی از لیگ‌های برتر کشور، از عنوان قهرمانی خود نیز دفاع کند.

اسدیان با اشاره به این که این دوره از مسابقات در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون خاتم اردکان با کادر فنی متشکل از «رضا هاتفی» و «محمدرضا آقاشاهی»، تدارکاتِ «مصطفی طارملو»، سرپرستی «محمد رضاپور» و جمعی از بازیکنان آینده‌دار بومی و ملی‌پوش توانست برای ورزش استان یزد افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام

نظر شما