شناسهٔ خبر: 36957025 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه یاسوج

نباید نسبت به نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف غافل شد

آیت الله حسینی با بیان اینکه زن و مرد از حیث ارزش و کرامت انسانی و اجتماعی برابر هستند، گفت: نباید نسبت به نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف غافل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۱ آذر) به همراه جمعی از بانوان فرهیخته و نخبه با امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

 

آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی» در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان، گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک زن و محور خلقت بود.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: زن و مرد از منظر اسلام از حیث ارزش و کرامت انسانی و اجتماعی برابر هستند.

 

وی ضمن اشاره به نقش و حضور زنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و ریشه کن شدن طاغوت، گفت: بانوان با چادرها و ایمان خود در کنار مردان دلیر این سرزمین به صحنه آمدند و روی رژیم پهلوی را سیاه کردند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: نباید نسبت به نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف غافل شد زیرا از دامن پاک زنان، مردان به معراج می روند.

 

امام جمعه یاسوج ابراز داشت: هر انسانی به ویژه بانوان اگر که بخواهد به سعادت برسند، باید سراغ مطالعه سیره حضزت زهرا سلام الله علیها بروند و به سیره اخلاقی آن حضرت عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه ما در مسیر اسلام هستیم و هنوز به مقصد نرسیده ایم، گفت: سردمداران نظام سلطه نیز با تمام وجود همیشه به دنبال زمین زدن مردمان این سرزمین بوده اند، لذا نباید لحظه ای غفلت نمود و از تلاش دریغ کرد.

 

«نادیا صداقت»، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، به ساخت پارک بانوان برای استفاده خاص بانوان اشاره کرد.

نظر شما