شناسهٔ خبر: 36956725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارگاه منطقه ای تایپوگرافی اسماء الحسنی در کرمان برگزار می شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمان از برگزاری کارگاه تخصصی آماده سازی هنرمندان استان های جنوب شرق کشور در نمایشگاه تخصصی پوستر حروف نگاری «اسما الحسنی» به میزبانی حوزه هنری استان کرمان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، سیدجوادمیرحسینی با اعلام این خبر افزود: در آستانه شانزدهمین نمایشگاه پوستر حروف نگاری اسماءالحسنی، کارگاه تخصصی تایپوگرافی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی و اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری به میزبانی حوزه هنری استان کرمان برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور استاد علیرضا حصارکی و اساتید برجسته استانی و هنرمندانی از استانهای خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه در کرمان برگزار می شود.

 


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمان ضمن دعوت از علاقه مندان به حضور در این کارگاه تخصصی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه تخصصی می توانند با شماره تلفن ۳۲۲۳۵۴۵۹ داخلی ۱ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری و یا با شماره همراه ۹۱۳۱۹۷۶۴۰۶ تماس بگیرند.

 


وی تصریح کرد: آثار برتر این کارگاه پس از داوری در تهران در شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی که از ۴ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

نظر شما