شناسهٔ خبر: 36954447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پارلر: به نظر می‌رسد اریکسن در مسیر جدایی از تاتنهام است؛ قرارداد بعدی او بزرگترین قرارداد زندگی‌اش خواهد بود

مهیار میرزاپور

داستان اریکسن در تاتنهام به پایان خود نزدیک می شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بایرن مونیخ و تاتنهام در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن 3-1 برنده شد. اریکسن نمایش خوبی در این بازی نداشت. قبلا مصاحبه فلچر در مورد جدایی اریکسن از تاتنهام را خوانده اید.

به گزارش talkSport، ری پارلر می گوید نمایش اریکسن در این بازی ها نشان می دهد او در مسیر جدایی از تاتنهام است. البته صعود تاتنهام از مرحله گروهی نهایی شده بود و این بازی تاثیری در سرنوشت آنها نداشت. پارلر در این باره گفت:

وقتی بازیکنان از بازی های تیم دور می مانند، شرایط سختی دارند. مهم نیست چقدر در تمرینات تلاش می کنید. ریتم بازی و آمادگی که با حضور در میدان کسب می کنید چیز دیگری است. بعد وقتی به بازی گرفته می شوید دیگر مثل زمانی که هر هفته بازی می کردید آماده نیستید. تاتنهام می داند که تصمیم اریکسن چیست و به نظر می رسد این بازیکن در مسیر جدایی است. او به صورت بازیکن آزاد لندن را ترک می کند و بدین ترتیب تیم های زیادی خواهان جذبش خواهند بود. آیا این بازیکن به اندازه کافی برای رئال مادرید خوب است؟

وی در ادامه افزود:

قرارداد بعدی او بزرگترین قرارداد زندگی اش خواهد بود. اریکسن 28ساله است و یک قرارداد 4ساله امضا می کند (تا 32سالگی). دستمزد او حدود 300هزار پوند در هفته خواهد بود. این خوب است ولی باید به جایی بروید که شما را می خواهند و قرار است به طور متوالی در بازی ها شرکت داشته باشید.

 

 

نظر شما