شناسهٔ خبر: 36954382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام عملیات ترمیم، بهسازی و حصارکشی مخزن آب شرب چشمه میشی سی‌سخت

مدیر آب و فاضلاب شهری سی‌سخت از انجام عملیات ترمیم و بهسازی و حصارکشی مخزن آب شرب چشمه میشی این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، وحید نوروزی اظهار کرد:‌ اصلاح و بهسازی مخزن چشمه ‌میشی سی‌سخت در شهرستان دنا با هدف حفاظت فیزیکی و بهداشتی این چشمه صورت گرفت.

 مدیر آب و فاضلاب شهری سی‌سخت افزود: در اثر ریزش و بهمن در سال‌های گذشته بخشی از دیواره‌های محافظ و مخازن برداشت آب این چشمه تخریب شده بود.

وی با بیان این‌که عملیات ترمیم و بهسازی چشمه میشی سی‌سخت انجام شد و گفت: در این طرح مسیر سازی، بتن ریزی و تعمیر مخازن برداشت آب چشمه میشی انجام گرفت.

مدیر آب و فاضلاب شهری سی‌سخت گفت: چشمه میشی تنها منبع تامین آب شرب شهر سی‌سخت، همواره در مسیر گردشگران افراد متفرقه ،احشام و محل اسکان موقت عشایر است.

 وی گفت:  در سال‌های گذشته تلاش‌ها و جلسات مکرری جهت جلوگیری از این مشکل داشتیم که خوشبختانه امسال توانستیم حصار کشی کامل چشمه میشی را انجام دهیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که توانستیم انجام بدهیم ایجاد یک سیل بند در 200 متری چشمه جهت جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی است.

این مسؤول از مدیرعامل شرکت و حوزه معاونت فنی، پیمانکار پروژه  ویژه ادارت منابع آب شهرستان، محیط زیست شهرستان به دلیل همکاری در اجرای این طرح تقدیر کرد.

 

نظر شما