شناسهٔ خبر: 36946998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لو رفتن انبار ۵ میلیاردی سیگار و تنباکو میوه‌ای در گناوه

بوشهر

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف یک انبار با کشف یک میلیون و 538 هزار و 400 نخ سیگار در شهرستان گناوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در انباری در یکی از خیابان های شهر گناوه، اقدامات تخصصی و فنی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپوی سیگار، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و تعداد ۴۸۰ بسته تنباکو میوه ای کشف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، این مقام انتظامی از عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالاهای قاچاق یا اختفای کالاهای اساسی مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

نظر شما