شناسهٔ خبر: 36944817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاندیدای نهایی نیروهای انقلاب 2 نفر است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: قرار است پس از تأیید صلاحیت کاندیداها از 5 کاندیداهای معرفی شده، در نهایت سه نفر به نفع دو نفر دیگر کنار بروند.

صاحب‌خبر -

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مرکز، استان و شهرستان‌ها شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به تعریف چارچوب مشخص برای فعالیت ائتلاف گفت: پس از واکاوی موضوع در نهایت پس از مراجعه هشت نفر پنج کاندیدا به ترتیب آرا انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود، چهار کاندیدا معرفی شود اما با توجه به نزدیکی آرای نفر چهارم و پنجم، پنج نفر معرفی شدند، گفت: طبق آرای ماخوذه داود حسنی، مصطفی طاهری، شیخ مهدی باقری، اصغر حاتمی و روح‌الله حسنی برای حوزه انتخابیه زنجان _طارم انتخاب شدند.

اسماعیلی به ادامه روند فعالیت مجمع نیز اشاره کرد و گفت: قرار است، پس از تأیید صلاحیت کاندیداها در نهایت سه نفر به نفع دو نفر دیگر کنار بروند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شورای ائتلاف در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: در مجموع هدف این ائتلاف حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما