شناسهٔ خبر: 36944325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترین‌های هفته چهاردهم لیگ برتر؛ همه مدعیان برای پرسپولیس بازی کردند

رضا حسین زاده

قطار لیگ برتر از هفته چهاردهم گذشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر ایران با پیروزی پرسپولیس تساوی سپاهان و شهر خودرو و استقلال و شکست تراکتور که همراه بود.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر

شهر خودرو 1-1 سپاهان

ماشین سازی 2-0 تراکتور

فولاد خوزستان 1-0 پارس جنوبی

پیکان 2-2 استقلال

ذوب آهن 2-0 نساجی

شاهین بوشهر 1-1 صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان 2-1 سایپا

پرسپولیس 2-1 گل گهر سیرجان

تیم هفته: ماشین سازی

در روزی که همگان فکر می کردند تراکتور به راحتی ماشین سازی را شکست می دهد، شاگردان رسول خطیبی با یک نمایش خوب موفق شدند که این تیم را شکست دهند و حتی در جدول رده بندی از تراکتور نیز جلو بزنند. در این بازی ابتدا شاهین توکلی روی پاس سامان نریمان جهان در دقیقه 39 گلزنی کرد و سپس در دقیقه 53 احمدرضا زنده روح روی پاس دوس سانتوس موفق به بازکردند دروازه تراکتور شد.

ماشین سازی

بازیکن هفته: مهدی ترابی

ترابی همچنان مرد اول پرسپولیس است. او که هفته گذشته با بریس خود برابر ذوب آهن عنوان بهترین بازیکن هفته را کسب کرده بود، این هفته نیز موفق شد بهترین شود. او در بازی با گل گهر ابتدا روی یک شوت زیبا، یکی از بهترین گل های لیگ را به ثمر رساند و دقایقی بعد روی یک پاس هوشمندانه علی علیپور را صاحب موقعیت کرد تا توپ علیپور پس از برخورد به مدافع گل گهر راهی دروازه شود.

مهدی ترابی

مربی هفته: رسول خطیبی

رسول خطیبی نشان داد که چه سرمربی حرفه ای است و با پیروزی تیمش برابر تراکتور به تمام شایعات پایان داد. خطیبی موفق شد تراکتور را شکست دهد و حالا از این تیم در جدول رده بندی بالاتر است.

رسول خطیبی

بازی هفته: پیکان 2-2 استقلال

دیدار پیکان و استقلال غیر از حواشی بیرونی، در زمین بازی هم حسابی داغ بود. این دیدار 4 گل داشت که یک گل آن در آخرین ثانیه ها به ثمر رسید. همچنین یک پنالتی نیز در این بازی گرفته شد. در این بازی ابتدا مهدی قائدی در دقیقه 9 روی پاس علی کریمی گلزنی کرد. پس از این گل فراز امامعلی موفق شد در دقیقه 33 روی پاس علی حمودی گل تساوی را به ثمر برساند و پس از آن باز هم نوبت به استقلالی ها رسید. در دقیقه 59 وریا غفوری روی پاس آرش رضاوند یک گل زیبا به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 94 حسین پورامینی گل دوم پیکان را به ثمر رساند و بازی را مساوی کرد. همچنین در دقیقه 44 شهریار مغانلو یک پنالتی را خراب کرد.

ناکام هفته: استقلال

استقلال این هفته نه در زمین، بلکه در خارج از زمین ناکام است. مسئله فسخ قرارداد استراماچونی حسابی آبی ها را خسته و نگران کرده است. آن ها همچنین در دقیقه 94 پیروزی را از دست دادند تا 4 تیم را در یک قدمی صدر جدول ببیند. حال این روزهای استقلال خوب نیست.

تیم منتخب هفته

  • ترکیب تیم منتخب هفته دوم 4-4-2 است.
  • معراج اسماعیلی گلر ذوب آهن در درون دروازه.
  • شاهین توکلی و ادواردو دوس سانتوس از ماشین سازی، وریا غفوری از استقلال و ایول والی از فولاد در خط دفاع.
  • امین قاسمی نژاد از شهر خودرو، محمدرضا خلعتبری از ذوب آهن و مهدی ترابی از پرسپولیس در خط هافبک.
  • و فرزاد حاتمی از نفت مسجد سلیمان، ارسلان مطهری از ذوب آهن و فراز امامعلی از پیکان در خط حمله.

جدول لیگ برتر تا پایان هفته چهاردهم

نکته: ترین های هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر پس از برگزاری دیدارهای معوقه منتشر خواهد شد.

نظر شما