شناسهٔ خبر: 36942796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جیمی کرگر: مثلث آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و دنیل جیمز به خوبی مثلث های تهاجمی لیورپول و منچسترسیتی هستند

جواد محمدپور

اسطوره قرمزها خط حمله جوان منچستریونایتد را به خوبی خط حمله قدرتمند لیورپول می‌داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جیمی کرگر در اظهار نظری جسورانه گفت که مثلث خط حمله منچستریونایتد به خوبی مثلث تهاجمی تیم های لیورپول و منچسترسیتی است.

به گزارش اسکای اسپورتس منچستریونایتد موفق شد با مثلث آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و دنیل جیمز در دربی منچستر، تیم سیتی را با نتیجه 2-1 شکست دهد. کرگر در تمجید از این مثلث گفت:

آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و دنیل جیمز، وقتی این سه نفر در حال پیشروی هستند به خوبی مثلث تهاجمی لیورپول و منچسترسیتی هستند، تنها مشکل آن ها این است که به اندازه کافی سازگار نیستند. اما در آخر هفته از این جهان خارج بودند و سیتی نمی‌توانست از عهده آن ها بر بیاید.

مثلث خط حمله لیورپول که از سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو تشکیل شده است سهم زیادی در موفقیت های اخیر قرمزها داشته است. آن ها در فصل قبل در لیگ برتر روی هم رفته 56 گل زدند و 15 پاس گل دادند. در این فصل هم آن ها آمار 20 گل و 12 پاس گل را تا اینجای فصل داشته اند. در مقابل از زمان آمدن دنیل جیمز به منچستریونایتد، مثلث خط حمله شیاطین سرخ آمار 17 گل و 21 پاس گل را ثبت کرده است. همچنین مثلث آگوئرو، استرلینگ و برناردو سیلوا هم آمار 22 گل و 7 پاس گل را داشته اند. از نظر خلق موقعیت خطرناک هم مثلث لیورپول آمار بهتری نسبت به خط حمله سیتی و یونایتد دارد.

نظر شما