شناسهٔ خبر: 36933595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خط و نشان ستاره میامی برای بسکتبال حرفه‌ای آمریکا

تهران- ایرنا- تیم میامی هیت در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA بازی باخته برابر آتلانتا را به سود خود تمام کرد. نتیجه‌ای که در این بازی برای میامی رقم خورد خط و نشان ستاره تازه وارد این تیم برای حریفان بود.

صاحب‌خبر -

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا  ۴ مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها میامی هیت و فیلادلفیا حریفان خود را شکست دادند و واشنگتن و نیویورک تن به شکست دادند.

میامی هیت در مسابقه‌ای سنگین در مصاف با آتلانتا پیروز میدان شد. این تیم با درخشش «جیمی باتلر» ستاره تازه‌ وارد خود و در وقت اضافه ۱۳۵ بر ۱۲۱ به برتری رسید.

در این دیدار «جیمی باتلر» که این فصل وارد ترکیب میامی شده کارش را با ۲۰ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۱۰ پاس منجربه گل تمام کرد و با تریپل دبلی که داشت نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد. در کنار او «بام آدبایو»   فوروارد میامی نیز ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجربه گل داشت و ستاره دیگر میدان شد.

اتفاق جالب توجه در این مسابقه این بود که در دقایق پایانی وقت قانونی آتلانتا به اختلاف خوبی رسید و تقریبا برنده دیدار شد. یکی از بازیکنان این تیم بعد از کسب امتیاز ۱۱۷ با دستان خود نشان داد که کار تمام شده و این تیم برنده است. زمانی که میامی به بازی برگشت و در نهایت برنده شد تصویر حرکت دست‌های بازیکن آتلانتا مورد توجه بازیکنان میامی قرار گرفت. «جیمی باتلر» بعد از پیروزی برابر آتلانتا ویدئو این بازیکن را نشان داد و با تمسخر او از برد در این مسابقه صحبت کرد و برای حریفان خط و نشان کشید.

میامی هیت در  این فصل شروع خوبی داشته و هم‌اکنون در رده سوم کنفرانس شرق قرار دارد.

در دیگر مسابقه فیلادلفیا نیز برنده میدان شد و توانست در مسابقه‌ای نزدیک دنور را با نتیجه ۹۷ بر ۹۲ شکست دهد. در این دیدار «جوئل امبیدی» ستاره فیلادلفیا بازهم درخشید و با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجربه گل ستاره شد.

نیویورک تیم بحران زده این فصل باز هم باخت. قعرنشین کنفرانس شرق بیستمین باختش را برابر پورتلند تجربه کرد و با نتیجه سنگین ۱۱۵ بر ۸۷ باخت. واشنگتن نیز ۱۱۴ بر ۱۰۷ به شارلوت باخت.

نظر شما