شناسهٔ خبر: 36933021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آرد یکسان بین نانوایی‌های اردبیل توزیع می‌شود/ افزایش نظارت‌ها بر تولید نان

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت:نانوایان مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان را تنوع آرد مصرفی اعلام می‌کنند که مقرر شد آرد یکسان در اختیار آنان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه ظهر امروز در بازدید از کارخانه‌های آرد اردبیل اظهار کرد: نانوایان مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان را تنوع آرد مصرفی اعلام می‌کنند که مقرر شد آرد یکسان در اختیار آنان قرار گیرد.

وی افزود: در روزهای اخیر پایین بودن کیفیت نان برخی نانوایی‌ها موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده که همین امر باعث افزایش نظارت‌ها بر مراحل تولید نان شده است.

سرپرست فرمانداری اردبیل تصریح کرد: نان مهم‌ترین کالای مصرفی مردم است و مراحل تولید و توزیع آرد، تخمیر، عمل‌آوری و پخت نان مورد نظارت قرار خواهد گرفت تا نان با کیفیت و مطلوب به دست مصرف‌کننده برسد.

وی بیان کرد: همچنین آموزش نانوایی‌ها، نظارت بر فرایند تخمیر و عمل‌آوری نان مورد توجه قرار گرفته و هیأت‌های بازرسی در حال ارزیابی کیفیت نان نانوایی‌ها هستند که در نهایت سهمیه آرد نانوایی‌هایی که نان بی‌کیفیت تولید می‌کنند کاهش داده شده و به نانوایی‌هایی که نان باکیفیت تولید می‌کنند داده می‌شود.

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: عدم مهارت در تخمیر و پخت نان، کم‌فروشی و عدم رعایت وزن استاندارد از دلایل کاهش کیفیت نان است.

انتهای پیام/3463/666

نظر شما