شناسهٔ خبر: 36930457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :

مردم باید ملاک رای خود را اخلاق داوطلبان قرار دهند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: مردم باید ملاک رای خود را کارنامه وزین و اخلاق داوطلبان قرار دهند و وعده‌های دوروغین را نپذیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی» امروز( چهارشنبه20 آذر) در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: مجلس قوی و توانمند بازوی رهبر معظم انقلاب و دولت است جمهوری اسلامی ایران باید دارای مجلسی آگاه، آینده نگر، دقیق و هوشیار و در خط رهبر معظم انقلاب باشد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به موقعیت حساس امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، از حساس‌ترین انتخابات چهل ساله اخیر است.

 

 

وی با بیان اینکه مردم باید ملاک رای خود را کارنامه وزین و اخلاق داوطلبان قرار دهند و وعده‌های دوروغین را نپذیرند اظهار کرد: مردم، مسوولان و داوطلبان انتخاباتی باید برای حضور در انتخابات نگاه ویژه‌ای به مولفه های مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند.

 

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هوشیاری و بصیرت همیشگی مردم در صحنه‌های حساس انقلاب، افزود: مردم ایران اسلامی از مشکلات و کمبودها کاملا آگاهی دارند اما با تمام این‌ها از عزت و شرف خود در برابر استعمار و دشمنان پاسداری کردند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده را فرصتی برای اقتدار کشورمان در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم افرادی را انتخاب کنند که دغدغه خدمت و دغدغه اشتغال داشته باشند و داوطلبینی که دارای برنامه های انقلابی، وزرایی کارآمد را مورد توجه قرار دهند.

 

 

نظر شما