شناسهٔ خبر: 36901263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهرخودرو 1 - سپاهان 1؛ تقسیم امتیازات در دیداری جذاب و جنجالی

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- در دیداری تماشایی شهرخودرو و سپاهان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
به گزارش آریا، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم شهر خودروی مشهد مقابل سپاهان اصفهان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی به تساوی 1 بر 1 رسیدند.
سپاهان: پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد محبی، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی
شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، فرشاد فرجی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی مهر، علی نبی زاده، محمدعلی فرامرزی، سروش رفیعی، اکبرصادقی، امین قاسمی نژاد، کارلوس آلبرتو و یونس شاکری  
شرح گل ها:
شهرخودرو صفر - سپاهان 1 (دقیقه 60: گئورگی گولسیانی): کرنری که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ زمین گرفته بود را مهدی کیانی با ارسال دقیقی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد تا گئورگی گولسیانی بالاتر از همه مدافعان شهرخودرو با ضربه سر تبدیل به گل کند.
شهرخودرو 1 - سپاهان 1 (دقیقه 89: یونس شاکری): ارسال زیبای امین قاسمی‌نژاد از روی کرنر سمت چپ زمین را یونس شاکری به زیبایی با ضربه سر تبدیل به گل مساوی شهرخودرو برابر سپاهان کرد.
لحظات حساس:
7- توپ ارسالی فرامرزی از سمت چپ زمین را یونس شاکری به خوبی در محوطه جریمه سپاهان کنترل کرد که ضربه قیچی برگردان زیبای او به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و به بیرون رفت.
7- ارسال خطرناک قاسمی‌نژاد از روی کرنر را نیازمند دفع کرد.
11- ضربه ایستگاهی خطرناک قاسمی‌نژاد را نیازمند برگشت داد و در ادامه هم شوت نبی‌زاده توسط مدافعان سپاهان دفع شد.
14- سانتر خوب امید نورافکن از روی ضربه آزاد میانه زمین با ضربه سر مهدی‌زاده همراه شد که مهدی رحمتی توپ را در اختیار گرفت.
19- شایان مصلح نفوذ تند و تیزی به محوطه جریمه شهرخودرو داشت که شوت او بعد از برخورد به پای مرادمند تبدیل به کرنر شد.
21- ارسال خوب فرامرزی از جناح چپ زمین را شایان مصلح قبل از رسیدن توپ به شاکری راهی کرنر کرد.
25- محبی با سرعت و تکنیک بالای خود از سمت چپ محوطه جریمه شهرخودرو وارد شد ولی شوت محکم او را رحمتی در دو مرحله دفع کرد و در نهایت یک کرنر نصیب سپاهان شد.
26- توپ ارسالی نورافکن از روی کرنر با ضربه سر شهباززاده همراه شد که رحمتی توپ را جمع کرد.
30- کی‌روش استنلی پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد که شوت پُرقدرت او از بالای دروازه شهرخودرو عبور کرد.
38- شوت اکبر صادقی از میانه زمین با فاصله نسبتا زیادی از دروازه سپاهان به بیرون رفت.
40- ارسال خطرناک مرتضی منصوری از سمت راست زمین را محبی با وجود برخورد با رحمتی، با ضربه سر زد که مرادمند توپ را از روی خط برگشت داد؛ البته در این صحنه خطای مهاجم سپاهان روی دروازه‌بان شهرخودرو اعلام شده بود.
42- سانتر کم‌نقص چوچو با پای چپ و ضربه سر شاکری به شکل خطرناکی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.
45- شهرخودرو یک بار دیگر موقعیت خطرناکی به وجود آورد که پاس قاسمی‌نژاد را صادقی بعد از یک سر توپ، با پای چپ شوت‌زد ولی توپ با اختلاف اندک از روی دروازه سپاهان عبور کرد.
50- شوت پُر قدرت کی‌روش استنلی از روی ضربه ایستگاهی و از فاصله‌ای حدودا 35 متری را رحمتی به طور ناقص دفع کرد و در ادامه فرجی توپ را به کرنر زد.
55- ارسال منصوری و ضربه سر محبی از بالای دروازه شهرخودرو به اوت رفت.
70- شوت چوچو نیز راهی به دروازه سپاهان نداشت و به بیرون رفت.
72- شوت راه دور اکبر صادقی تبدیل به گل نشد و راهی اوت شد.
79- سجاد شهباززاده با یک سر توپ به موقع فرصت خوبی در محوطه جریمه شهرخودرو برای خود به وجود آورد که شوت او را مدافعان مشهدی‌ها برگشت دادند.
81- مرتضی خراسانی نزدیک بود در بدو ورود به زمین گلزنی کند که شوت او را نیازمند و در ریباند هم ضربه محکم او را مهدی‌زاده تبدیل به کرنر کرد.
83- نزدیک بود شوت تماشایی و ناگهانی قاسمی‌نژاد گل تساوی شهرخودرو را به همراه داشته باشد که با بدشانسی او توپ با اختلاف کمی از دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 3+90: پس از ارسال محمدی‌مهر از سمت چپ زمین، توپ به دست محمدرضا مهدی‌زاده برخورد کرد که داور در این لحظه هم همانند صحنه مشکوک به پنالتی قبلی، به طرز عجیبی اعلام پنالتی نکرد.
دقیقه 4+90: ضربه سر مرادمند روی توپ ارسالی از سمت راست زمین به بیرون رفت.

نظر شما