شناسهٔ خبر: 36879218 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهاجم فرانسوی بارسلونا پس از پيروزی پر گل مقابل مایورکا

به تدریج در بارسا به هماهنگی بیشتری می رسیم

گریزمان: بازی فوق العاده‌ای برای مسی و سوارز بود و از این پیروزی خوشحال هستیم. باید به همین روند خود ادامه بدهیم

صاحب‌خبر -
به تدریج در بارسا به هماهنگی بیشتری می رسیمبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي ساکرنيوز، شنبه شب دیدار دو تیم بارسلونا و مایورکا در چارچوب رقابت‌های لالیگا و در هفته شانزدهم این رقابت ها با پیروزی ۵ بر ۲ بارسا به پایان رسید و هر سه مهاجم این تیم یعنی لئو مسی، آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز گلزنی کردند.
گریزمان مهاجم فرانسوی بارسا، پس از این دیدار در مصاحبه‌ای خاطر نشان کرد: ما می‌خواستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و هماهنگی خوبی داشتیم. بازی فوق العاده‌ای برای مسی و سوارز بود و از این پیروزی خوشحال هستیم. باید به همین روند خود ادامه بدهیم.
وی افزود: بازی‌های بهتری هم خواهیم داشت. ما به تدریج هماهنگی بیشتری با هم پیدا می‌کنیم چرا که هنوز کاملا یکدیگر را نمی‌شناسیم. من باید برخی حرکت‌ها را یاد بگیرم. در اتلتیکو می‌دانستم باید در هر زمان چه حرکتی داشته باشم. اینجا هنوز به طور کامل نمی‌دانم. در بازی ها، تمرینات و تجزیه و تحلیل‌های ویدئویی در حال یادگیری و پیشرفت هستم.
مهاجم فرانسوی بارسلونا همچنین درباره پاس گلی که به طور مستقیم از تراشتگن دریافت کرد، افزود: فکر می‌کنم این اولین بار نیست که با پاس گل دروازه بان گلزنی می‌کنم. فکر می‌کنم آخرین بار کلودیو براوو در رئال سوسیداد بود که به من پاس گل داد. مارک دروازبانی فوق العاده است. بازی با پای او خیلی خوب است. او برای ما مثل یک هافبک عمل می‌کند. تراشتگن پاس بی نقصی داد که باعث شد من کسی را به جز دروازه بان حریف در مقابل خود نداشته باشم.

نظر شما