شناسهٔ خبر: 36877856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رشد 18 درصدی ثبت‌نام داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، هادی خنجری شامگاه یک‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی 27 نفر در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه به مرکزیت بهشهر ثبت نام کردند که در دوره یازدهم با ثبت 32 نفری با رشد 18 درصدی روبرو بوده‌ایم.

وی افزود: از 32 نفر ثبت‌نام شده در یازدهم مجلس شورای اسلامی به مرکزیت بهشهر، یک نفر از بانوان و مابقی از آقایان هستند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه از هر سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در این دوره کاندیدا داشتیم؛ یادآور شد: 16 نفر از این افراد اهل بهشهر، 12 نفر اهل نکا و 4 نفر اهل شهرستان گلوگاه بودند.

به گفته خنجری از 32 نفر کاندیدای حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، 27 نفر در بهشهر و مابقی در وزارت کشور ثبت‌نام کردند.

وی گفت: از تعداد کاندیدای ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه، 7 نفر سابقه داوطلبی در دوران مختلف مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود داشتند.

فرماندار بهشهر در ادامه سخنان خود با تأکید بر برگزاری سالم انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات سالم و حضور حداکثری افراد در پای صندوق‌های رأی از اولویت‌های مهم ماست.

خنجری گفت: مجریان انتخابات در زمینه بی طرفی، رعایت اصل امانتداری و فصل الخطاب قرار دادن قانون همه تلاش خود را به کار می‌گیرند و نگرانی در این راستا وجود ندارد

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یکی از وقایع مهم کشور به نقطه مثبت نظام تبدیل شده است؛ افزود: تاکید رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیانگر اهمیت این مسأله است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر اضافه کرد: بهشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه آمادگی دارد تا انتخابات اتی را به نحو مطلوب برگزار کند.

خنجری گفت: از تمام توان و تجربیات برای برگزاری انتخابات دقیق، سالم و قانونی استفاده کرده‌ایم و چالش‌های مختلف آسیب‌شناسی شده است و آماده برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی هستیم.

انتهای پیام/86002

نظر شما