به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 615 هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی در 441 دفتر پیشخوان دولت در سطح مناطق هشتگانه مشهد و نواحی شهرستانها به شهروندان ارائه شده که این رقم در مدت مشابه سال 97، 567 هزار خدمت بود.
مدیر بهرهبرداری شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به واگذاری 22 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت از سال گذشته افزود: هدف از این اقدام، افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان است.
وی ادامه داد: 22 خدمت قابل ارائه شرکت گاز خراسان رضوی در دفاتر پیشخوان دولت شامل، اشتراکپذیری، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمانها، تغییر نام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمعآوری تجهیزات، جابهجایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب و پرداخت قسمتی از آن، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز است.
افتخاری افزود: شهروندان گرامی برای دریافت خدمات مرتبط با گاز طبیعی نیازی به حضور در ادارات گاز مشهد و نواحی شهرستانها نداشته و تقاضای آنها پس از ثبت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، در کوتاهترین زمان ممکن بررسی میشود.
مدیر بهرهبرداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سامانه 37074 مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی، آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان برای نظارت بر حسن اجرای طرح واگذاری خدمات گاز طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان دولت است.
گفتنی است؛ خراسان رضوی با 2 میلیون و 333 هزار مشترک گاز، پس از استان تهران بزرگ رتبه دوم تعداد کل مشترکین گاز کشور را دارد.
انتهای پیام/ 70071
نظر شما