شناسهٔ خبر: 36873691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نویر بعد از شکست بایرن مونیخ برابر گلادباخ: نباید بعد از گل اول منتظر می‌ماندیم؛ مولر: وقتی نتیجه نمی‌گیرید بازی خوب هیچ فایده‌ای ندارد

مهیار میرزاپور

بایرن مونیخ از صدر جدول بوندس لیگا دور شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه مونشن گلادباخ 2-1 شکست خورد. این بدترین شروع بایرن مونیخ از فصل 1994-1995 پس از 14 هفته در بوندس لیگا است.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، نویر بعد از شکست بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ گفت:

ما درک درستی از بازی خودمان نداشتیم. بازی را 1-0 کردیم و باید به بازی ادامه می دادیم. نباید منتظر می ماندیم. صبر برای نتیجه گرفتن فایده ای برای فوتبال ما ندارد. ما توانایی هجومی خوبی داریم و خوب هم شروع کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم. در نیمه دوم زیادی صبور بودیم. به همین خاطر گلادباخ بیشتر و بیشتر حمله کرد. بعد از گل اول باید فشار بیشتری به حریف وارد می کردیم.

کیمیش هم به شدت از نتیجه دیدار ناراضی بود:

من به شدت عصبانی هستم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم. از آن ها به خوبی استفاده نکردیم. گلادباخ هم حمله می کرد ولی در آن مقطع موقعیت های گلزنی جدی خلق نمی کرد. در دو بازی اخیر خوب کار کرده ایم ولی هر دو دیدار را با شکست به پایان رساندیم.

و اما صحبت های توماس مولر:

خیلی سخت و ناراحت کننده است که در چنین بازی و در چنین جوی می بازیم. بعد از گل اول کمتر توانستیم بازی را کنترل کنیم (در 50دقیقه اول). بعد از یک موقعیت استاندارد یک گل دریافت کردیم. در نهایت هم یک پنالتی دادیم که اصلا لازم نبود. فوتبال ورزش سریعی است مخصوصا در طول یک بازی. بازی خوب در چنین شرایطی هیچ فایده ای ندارد و چیزی به دست نمی آوریم.

نظر شما