شناسهٔ خبر: 36860541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

۲۳پروژه اقتصادمقاومتی در استان مرکزی تا پایان سال به انجام می رسد

اراک- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: در سال جاری ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان با ۳۵۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری تعریف شده که تا پایان سال به انجام می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه یادگاری روز شنبه در نشست راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از سال ۹۵ با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی آغاز شده‌ است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون ۱۶۶ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی با یک هزار و ۳۳۴ مصوبه تشکیل شده است.

وی گفت: با توجه به شاخص ها و ارزیابی دبیر خانه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در سال ۹۵ رتبه دوم، سال ۹۶ رتبه پنجم و در سال ۹۷ رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی بیان کرد: تاکنون ۱۶ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی استان مرکزی برگزار شده است.

یادگاری عنوان کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرک ها و نواحی صنعتی با حضور فعالین اقتصادی و صنعتی و تولیدی برگزار شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی ملی دارای برش استانی اظهار کرد: امسال ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی استان با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری تعریف شد که امیدواریم با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی در دبیرخانه و نظارت های لازم تا پایان سال ۹۸ به نتیجه و انجام برسد.

نظر شما