شناسهٔ خبر: 36859443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای حذف قبوض کاغذی در آذربایجان‌غربی با هدف جلوگیری از اتلاف منابع

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: حذف قبوض کاغذی با هدف جلوگیری از اتلاف منابع و حفظ محیط زیست در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

شاهرخ پاشاوند معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همه ساله برای چاپ حجم عظیمی از قبوض برق صدها تن کاغذ مصرف و تعداد زیادی از ماموران برق آن را توزیع می‌کردند و حذف قبوض کاغذی با هدف جلوگیری از این اتلاف منابع و حفظ محیط زیست اجرا شده است.

 وی افزود: با حذف قبوض کاغذی ابهام‌ها و پرسش‌هایی در ذهن مشترکان ایجادشده که چگونه قبض‌برق رویت شده و پرداخت شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: می‌توان همزمان با یک خط تلفن قبض خود و فرد سالخورده یا بیمار خانواده یا پدر و مادر را پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: اگر مشترکی تمایل به استفاده هیچ یک از شیوه‌های پرداخت غیرحضوری را ندارد یا این ابزارها در دسترس وی نباشد می‌تواند شناسه قبض خود را به فردی معتمد قرا دهد تا وی با یکی از شیوه‌ها ۹ گانه پرداخت غیر حضوری صورت حساب برق مصرفی وی را بدون  نیاز به یک خط دیگر پرداخت کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اذعان کرد: افراد می‌توانند با وارد کردن چند شناسه قبض از روش‌های مختلف پرداخت غیر حضوری برای پرداخت قبوض برق خود و اطرافیان استفاده کنند.

پاشاوند در پاسخ به چگونگی پرداخت قبوض یک منزل با دو یا سه کنتور برق، بیان کرد: در بعضی مواقع در یک منزل دو یا سه کنتور بوده و برای هر کنتور یک شناسه قبض وجود دارد که همان شناسه باید به سامانه پیامک شود، در این صورت برای هر کنتور پیامک جداگانه‌ای ارسال خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: برای ساختمان‌های چند واحده یا کنتور مشاعات نیز باید شناسه همان کنتور پیامک شود و مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد‌.

 انتهای پیام/ ۶۱۰۲۲/ن

نظر شما