شناسهٔ خبر: 36858053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برابری بارش‌های فریدن با میانگین بلندمدت

رئیس اداره هواشناسی فریدن گفت: سامانه بارش‌زا طبق تحلیل های کارشناسان هواشناسی تا ظهر فردا در منطقه فعال خواهد بود و به شدت بارش‌ها نیز افزوده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

نوروز ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان فریدن، گفت: میزان بارندگی‌ دوازده ساعت گذشته در شهرستان فریدن به میزان 14.5 میلی‌متر رسید.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن با بیان اینکه این سامانه بارش‌زا از سمت غرب وارد کشور شده است، افزود: بارش برف از شامگاه گذشته در شهرستان فریدن آغاز شده است و تا ساعت 10 صبح امروز میزان این بارندگی‌ها به 14.5 میلی‌متر رسیده است.

وی تصریح کرد: میانگین بارش برف در فصل پاییز امسال در منطقه فریدن تا به امروز 65.5 میلی‌متر بوده که با میانگین بلند مدت مان که 65 میلی متر است برابر است.

ملکی تاکید کرد: این سامانه طبق تحلیل های کارشناسان هواشناسی  تا ظهر فردا در منطقه فعال خواهد بود و  به شدت بارش‌ها نیز افزوده خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی فریدن اعلام کرد: با افزایش بارش و شدت آن، جاده‌های این شهرستان لغزنده است و رانندگانی که قصد تردد در جاده های شهرستان را دارند باید وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

 وی ادامه داد: از مسافرانی که قصد مسافرت به مناطق غرب استان اصفهان را دارند خواهشمندیم اگر مسافرت هایشان ضروری نیست از آن بپرهیزند؛ اما رانندگانی که قصد تردد در جاده های این شهرستان را دارند لازم است وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و تهجیزات گرمایشی مجهز کنند. 

ملکی گفت: برای شهرستان فریدن طی 24 ساعت آینده، بارش برف، هوای مه آلود و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/63086/ج20/
 

نظر شما