شناسهٔ خبر: 36839104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات ۹۸ - آذربایجان غربی| ۱۱۰ نفر داوطلب نمایندگی در ششمین روز ثبت‌نام کردند

رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: ۱۱۰ نفر در ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان نام‌نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی مصطفوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار نهایی ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تا به امروز 351 نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 5 نفر با مدرک لیسانس، 79 نفر با مدرک فوق لیسانس، 24 نفر با مدرک دکتری و دو نفر با مدرک حوزوی ثبت‌نام کردند.

مصطفوی تصریح کرد: تعداد 23 نفر در نقده و اشنویه، 5 نفر در بوکان، تعداد 11 نفر در ماکو، چالدران، شوط و پلدشت، 7 نفر در پیرانشهر و سردشت، 4 نفر در میاندوآب، 7 نفر در سلماس، 11 نفر در شاهین دژ و تکاب و 8 نفر در خوی و چایپاره نام نویسی کردند.

وی با اشاره به بیشترین و کمترین آمار ثبت نامی در 10 حوزه انتخابی در سطح استان گفت: شهرستان ارومیه با استقبال از 26 داوطلب و میاندوآب با استقبال از 4 نفر بیشترین و کمترین میزان را ثبت کرده‌اند.

رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی افزود: از مجموع کل داوطلبان تعداد 31 نفر خانم و 320 نفر نیز آقا هستند.

به گزارش تسنیم در پایان روز پنجم ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، 26 داوطلب نمایندگی مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان ارومیه ثبت‌نام کردند.

با احتساب ثبت نامی‌های روزهای گذشته در مجموع تاکنون 108 نفر از ارومیه ثبت‌نام کرده‌اند.

از چهره‌های نامی استان می‌توان به ثبت‌نام حاجی علی‌لو فرماندار سابق سلماس، شهلا تاجفر مدیر کل سابق بانوان استانداری آذربایجان غربی و رسول خضری نماینده فعلی مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/548/ح

نظر شما