شناسهٔ خبر: 36836711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی مدارس قزوین برای پیش‌گیری از شیوع آنفلوآنزا

مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطۀ اول و کلیه مدارس استثنایی استان قزوین جهت پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا و تأمین سلامت دانش آموزان و جلوگیری از انتقال ویروس آنفلوآنزا کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و کلیه مدارس استثنایی در تمامی مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان قزوین در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روزهای شنبه ۱۶ آذر و یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ تعطیل اعلام می گردد.

به گفتۀ مدیرکل آموزش و پرورش این تصمیم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مسؤولین استانی و برگزاری جلسات تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی به منظور کاهش انتقال عامل بیماری و رفع نگرانی خانواده دانش‌آموزان قزوینی اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز اعلام کرد خانواده‌هایی که پدر و مادر هردو شاغل هستند نیز می‌توانند از مرخصی استفاده کرده و در منزل بمانند.

همچنین تعطیلی مدارس در مقطع متوسطۀ اول و عدم اعلام تعطیلی مدارس مقطع متوسطۀ دوم باعث تعجب خانواده‌ها شده، اما هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مقطع متوسطۀ دوم منتشر نشده است و دانش آموزان این مقطع باید فردا و پس فردا در کلاس درس حاضر شوند.

گفتنی است مدارس در کلیه مقاطع از روز دوشنبه 18 آذرماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما