شناسهٔ خبر: 36836077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات اردبیل:

۱۵۰ داوطلب انتخابات مجلس در اردبیل ثبت نام خود را نهایی کردند

اردبیل - رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا پایان ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۵۰ نفر ثبت نام خود را در استان اردبیل نهایی کردند.

صاحب‌خبر -

بهروز ندایی در حاشیه فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تا پایان ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل، در مجموع ۱۵۰ نفر مراحل ثبت نام خود را نهایی کردند.

به گفته وی ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل در پنج حوزه مختلف انتخابیه با نظم مناسبی انجام می‌پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: از ثبت نام کنندگان، ۱۲۲ نفر دارای مدرک فوق لیسانس؛ ۱۴ نفر دکترا، ۹ نفر کارشناسی و پنج نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

ندایی ادامه داد: جوان ترین داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل ۳۰ سال سن داشته و مسن‌ترین فرد نیز از ۶۱ سال سن برخوردار است.

وی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در پایان ششمین روز از ثبت نام کاندیداها هم گفت: امروز ۳۰ نفر در حوزه انتخابیه استان اردبیل ثبت نام کردند که ۱۲ نفر از آنان از حوزه‌های پارس آباد و اصلاندوز، چهار نفر از خلخال و کوثر، چهار نفر از مشگین‌شهر، چهار نفر از گرمی و ۶ نفر نیز از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بودند.

نظر شما