شناسهٔ خبر: 36835386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شبستان گزارش می دهد؛

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمان انتخاب شدند

معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی امشب (15 آذر) در جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور در فرمانداری کرمان بیان کرد: همه انتخابات برگزار شده در دوران انقلاب، تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و مظهر اراده مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود بوده و خواهد بود.

 

 

فرماندار کرمان در ادامه گفت: در  آینده ای نزدیک یازدهمین انتخابات با حضور گرم اقشار مختلف مردم در روز دوم اسفند ماه برگزار می شود و امیدواریم شاهد مشارکت جدی باشیم و تعهد و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی را با همدلی و همراهی نشان دهیم.

 

 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم تصمیم گیری در اداره امور کشور است و فرموده امام که مجلس در رأس همه امور است را گوشزد می کنم که حساسیت مجلس را نشان می دهد؛ امیدواریم بتوانیم مجلس مترقی، قوی، سالم و خوبی داشته باشیم و زمینه توسعه پایدار را فراهم کنیم.

 

 

بابایی ادامه داد: این جلسه با حضور 23 نفر به رسمیت رسید که امیدواریم بتوانیم روند برگزاری این جلسه را به نحو مطلوب پیش ببریم لذا در این جلسه 8 نفر معتمدین اصلی و 5 معتمدین علی البدل را انتخاب می کنیم و از روز 17 آذر ماه این چند نفر مخصوصاً اعضای اصلی کار خود را شروع می کنند. 

 

 

وی بیان داشت: در دوم اسفند قرار است انتخابات برگزار شود لذا ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس از روز دهم آذر با دستور وزیر کشور آغاز و تا 16آذر ادامه دارد.

 

 

 

فرماندار کرمان گزارش داد: از 11 شهریور 15 جلسه برگزار و در همه برنامه ها رعایت اصل بی طرفی را گوشزد کردیم که این کار نیز صورت گرفت و از قبل فرآیند ثبت نام مقدمات کار را مشخص کرده و پیش بینی همه مسائل و مشکلات را انجام داده بودیم و همچنین در نام نویسی از داوطلبین بحث تبعیض را قائل نشدیم.

 

 

وی اظهار داشت: فرموده رهبری مبنی بر صیانت از آرای مردم و اینکه رای مردم حق الناس است را در جلسات تذکر و در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم با انتخابات سالم دستور به حق رهبری را لبیک بگوییم.

 

 

بابایی تصریح کرد: رعایت قانون از مطالبی است که وزارت کشور، استانداری و فرمانداری برعهده دارند لذا امیدواریم بتوانیم قانون انتخابات را به کمک همه دستگاه ها به نحو مطلوب انجام دهیم.

 

 

وی در ادامه گفت: هیئت اجرایی با توجه به اینکه جلسات از روز 17 آذر برگزار می شود، مسئولیت سنگینی دارند لذا کسانی که بیشتر می توانند وقت بگذارند و در این مجموعه همراهی کنند.

 

 

این جلسه با حضور 23 نفر و با همراهی و نظارت دادستان کل استان و رئیس هیئت نظارت برگزار شد که در این جلسه بهرام امیری پاک، عباس توان، محمدرضا علیزاده، قدرت الله باقدرت، مهدی رجبی زاده، مجید طهمورثی، فاطمه السادات حسینی و عباس کاربخش، با بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی معتمدین و یوسف جعفری، رحمان جلالی جواران، سید محمد واعظی نژاد، احمد یوسف زاده و علیرضا منظری توکلی به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور انتخاب شدند.

 

 

نظر شما