شناسهٔ خبر: 36830875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گلستان:

مشکلات گلستان باتصمیمات غیرکارشناسی افزایش پیدا کرده است

بهارستان- امام جمعه گلستان با اشاره به بی ثباتی مدیریتی در گلستان گفت: مشکلات گلستان باتصمیمات غیرکارشناسی افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام محمود نور پور در خطبه های این هفته نماز جمعه گلستان با انتقاد از بی ثباتی مدیریتی در گلستان گفت: متاسفانه تغییرات پی در پی مدیریت ها و عدم تصمیم گیری درست و غیر کارشناسی شورای شهر مسائل و مشکلات این شهر را بیشتر کرده است.

نور پور با تاکید بر توانمندی جوانان و مدیران شهری این منطقه افزود: مگر قحط الرجال مدیر در شهر داریم که آقایان بجای استفاده از ظرفیت نیروهای بومی به مدیران پروازی رو آورده اند.

وی با اشاره به تصمیمات نادرست شورای شهر در طی یکسال گذشته نیز اضافه کرد: باید فرماندار و استاندار تهران به این مسئله مهم ورود پیدا کنند چرا که مردم به این افراد اعتماد کردند و قرار نیست که اینگونه نسبت به آرای مردم پشت کنند.

امام جمعه گلستان در خطاب به اعضای شورای شهر گلستان، گفت: فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنید که مدیر باشد و به مسائل و مشکلات شهر اشرافیت کامل داشته باشد.

وی با اشاره به تعلیق و سلب عضویت ۳ تن از شورای اسلامی شهر گلستان از دادستان و فرماندار خواست سریعا این افراد تعیین تکلیف شوند.

نظر شما