شناسهٔ خبر: 36830534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

2 امتیاز خانگی پَر پَر؛

زور تراکتور به میهمان قعرنشین نرسید/ «مصطفی پاشا» روی لبه تیغ!

شاگردان دنیزلی با تساوی مقابل میهمان قعرنشین خود، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتور از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که در این بازی، در عین ناباوری و در ادامه نتایج ضعیف‌اش با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان مصطفی دنیزلی پس از سه شکست متوالی و همچنین لغو دو بازی خود امیدوار به کسب پیروزی و بازگشت به جمع مدعیان بودند اما در برابر دیدگان تماشاگران‌شان نتوانستند از سد قعرنشین لیگ عبور کنند و 2 امتیاز حساس را به راحتی از دست دادند.

هرچند نوار باخت‌های پیاپی تراکتور با این تساوی خانگی قطع شد اما نتیجه بدست آمده و یک امتیاز کسب شده دردی از دردهای این تیم را دوا نکرد و حتی در جدول نیز برای این تیم سودمند واقع نشد چراکه سرخ‌پوشان با 18 امتیاز در مکان نهم ماندنی شدند.

از سویی، با نتیجه ناامید‌کننده‌ای که تیم محبوب پرشورها در این بازی کسب کرد، جایگاه مصطفی دنیزلی در تیم تراکتور متزلزل‌تر از قبل شده و این سرمربی ترک‌تبار خطر برکناری را بیخ گوش خود می‌بیند.

در آن طرف میدان، نماینده استان بوشهر نیز با وجود اینکه با مقاومت جانانه توانست یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه دشت کرده و دست پر میدان را ترک کند و نیز به لطف این امتیاز، شمار امتیازاتش را در لیگ نوزدهم به عدد 5 برساند ولی از قعر جدول مسابقات تکان نخورد.

گزارش کامل این بازی را در ادامه می‌خوانید:

ترکیب تراکتور: محمد رشید مظاهری، محمدرضاخانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، یوکیا سوگیتا (62- مازولا)، اشکان دژاگه (87- کوین فورچونه) و محمدرضا آزادی (46- ساسان انصاری)
سرمربی: مصطفی دنیزلی

ترکیب شاهین: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گاردرانی، بهروز نوروزی‌فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری (85- علی رئیسی)، ابوذر صفرزاده (54- رضا دهقان)، حسین مالکی (90 - فرخنده پی)، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمدصادق بارانی
سرمربی: میشو کریستیچویچ

گروه داوری: داور وسط: سیدرضا مهدوی - کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و هیوا بهمنی - کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه و کیوان علی محمدی - داور چهارم: رامین بابایی/ ناظر: حسین نجاتی

دقایق حساس:
دقیقه 7: دروازه‌بان شاهین، شوت سرکش ویلیان میمبلا از فاصله 35 متری را دفع کرد. 
دقیقه 19: میمبلا نفوذ بسیار خوبی از سمت چپ انجام داد و پس از دریبل مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع شاهین، راهی کرنر شد.
دقیقه 26: شوت فنی مسعود شجاعی از روی ضربه ایستگاهی، با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 37: مهدی تیکدری از سمت راست سانتر خطرناکی ارسال کرد که مدافع شاهین توپ را با ضربه سر به صورت خطرناک به کرنر فرستاد.
دقیقه 44: یوکیا سوگیتا شوت سنگینی از پشت محوطه جریمه راهی دروازه شاهین کرد که دروازه‌بان این تیم موفق به مهار توپ شد.
دقیقه 44: شوت ابوذر صفرزاده با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: سوگیتا با نفوذ از سمت چپ سانتر خطرناکی به داخل محوطه شاهین ارسال کرد که ضربه سر اشکان دژاگه به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 51: شوت خطرناک دژاگه از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 52: دروازه‌بان شاهین، شوت تیکدری از گوشه محوطه جریمه را به آغوش کشید.
دقیقه 60: شوت میمبلا با پای راست از پشت محوطه حریف با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 63: شوت سلمان بحرانی از فاصله بسیار دور به راحتی در اختیار مظاهری قرار گرفت.
دققیه 76: احسان حاج‌صفی از سمت چپ محوطه حریف، شوت سنگینی به سمت درازه زد که دروازه‌بان شاهین موفق به دفع این شوت شد.
دقیقه 78: مسعود شجاعی از سمت راست سانتر خوبی به داخل محوطه جریمه حریف ارسال کرد که ضربه سر حاج‌صفی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 84: شجاعی با پاس عمقی، مازولا را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که سنگربان حریف ضربه این بازیکن را دفع کرد و مازولا در برگشت نیز موفق به ثمر رساندن گل نشد.
دقیقه 86: شوت دژاگه از پشت محوطه جریمه راهی به چارچوب نیافت و با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 89: ضربه سر محمدرضا خانزاده روی ارسال حاج‌صفی از بالای دروازه راهی اوت شد.

نکات بازی:

* شاگردان دنیزلی برای اولین بار در فصل جاری در زمین خود به نقسیم امتیازات رضایت دادند.
* تراکتور با وجود ناکامی در این بازی به روند شکست‌ناپذیری‌اش برابر شاهین در لیگ برتر تداوم بخشید.
* شاهین شهرداری بوشهر همچنان در حسرت پیروزی در لیگ نوزدهم باقی ماند.

شایان ذکر است، تراکتوری‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در دربی آذربایجان میهمان همشهری خود ماشین‌سازی تبریز خواهند بود که این بازی روز دوشنبه - 18 آذر ماه - برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما