شناسهٔ خبر: 36830085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان| ادعای هرگونه مسئله امنیتی در انفجار تالار عروسی در سقز کذب محض است

معاون سیلاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ادعای هر گونه برخورد و مسئله امنیتی در حادثه سقز کذب محض است، گفت: صاحب تالار عروسی مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود.

صاحب‌خبر -

حسین خوش‌اقبال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، با بیان اینکه انتشار برخی‌ خبرها در فضای مجازی مبنی بر اینکه حادثه تالار عروسی سقز بر اثر برخورد و مسائل امنیتی بوده، کذب محض است؛ اظهار داشت: بنده به‌شدت چنین شایعاتی را تکذیب کرده و حادثه روی داده، تنها بر اثر پارگی شلینگ گاز متصل به بخاری و عدم رعایت مسائل ایمنی از سوی صاحبان تالار عروسی بود.

معاون سیلاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادعای هرگونه ناآرامی در سقز را تکذیب کرد و گفت: معاندان نظام با انتشار اخبار کذب به‌دنبال تحقق اهداف پلید خود و برهم زدن امنیت و آرامش مردم استان کردستان هستند.

وی از مردم استان کردستان خواست که به چنین شایعه‌پراکنی و اخبار کذب گروهک‌های ضدانقلاب توجه نکرده و هر گونه اخباری را تنها از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

خوش‌اقبال با بیان اینکه هم‌اکنون همراه با استاندار کردستان در محل حادثه دیشب حضور، از مجروحان عیادت و اوضاع شهر سقز کاملاً آرام است؛ افزود: همچنین امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد در سقز تشکیل شد تا تمام توان و تلاش برای مداوای هر چه سریع‌تر مصدومان بکار گرفته و ابعاد قضیه توسط ارگان‌ها و نهادهای ذیربط بررسی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

معاون سیلاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تسلیت به همه مردم و حادثه‌دیدگان خاطرنشان کرد: از 11 نفر افراد جان‌باخته در حادثه تالار عروسی سقز 3 نفر اهل سقز، 2 نفر روستاهای سقز، 3 نفر سردشت، 2 نفر بوکان و یک نفر بانه‌ای بوده است.

انتهای پیام/481/ ت

نظر شما