شناسهٔ خبر: 36825690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

درآستانه روز دانشجو صورت گرفت:

همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا برگزار شد

در آستانه ۱۶آذر روز دانشجو مراسم بزرگداشت مقام دانشجو و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: مقام دانش و دانشجو بسیار بالاست و دانشجو باید بداند آگاهی های وی در همه زمینه ها بالاتر از دیگر اقشار است و وقتی وی فارغ التحصیل شد باید برای جامعه موثر باشد.


وی گفت: دانشجوی خواهر باید در حوزه تربیت فرزند و نسل صالح بسیار تاثیر گذار باشد و دانشجو بداند برای ارتقای فرهنگ علم و آگاهی های دانش قدم به این مرکز گذاشته است و تحت تاثیر جریانات معاند قرار نگیرد.


محمودی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقال روند جریانی به سوی تکامل است و مخاطب اصلی این بیانیه جوانان است بنابراین هدف مقام معظم رهبری از مخاطب قرار دادن جوانان بهره گیری از تفکر، ایده و تلاش است و میبینم هرجا که به جوانان اعتماد و سرمایه گذاری شده کشور ضرر نکرده است.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گریزی به چهل سال گذشته انقلاب  زد و ادامه داد: قبل از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی جوانان ما روحیه استکبار ستیزی داشتند و در روز 16 آذر به همین خاطر تعدادی دانشجو شهید شدند و در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را بسمت تولید علم و بی نیازی به خارج ادامه دهند.


وی گفت: جوانان ما باید بدانند ما برای چه انقلاب کردیم در قبل از انقلاب دانشجو نمی بایست تولید علم و خلاقیت می کرد اگر دانشجویی هم به این امر مبادرت می ورزید سریعا به کشورهای خارج منتقل و از وی برای خودشان بهره می بردند.


این مقام مسئول ادامه داد: به برکت وجود انقلاب اسلامی ما در همه زمینه ها پیشرفت کردیم و میبینید مقام های عالیه علمی و نظامی ما در جهان جزو بالا ترین هاست و این هم بخاطر اعتماد به شما جوانان بوده است و بهمین خاطر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت شما جوانان را سنگین تر نموده است.


امام جمعه موقت ورامین گفت: در چهل سال گذشته سنگ اندازی و دشمنی چه از خارج چه از داخل در مسیر این انقلاب دیده ایم مانند جنگ تحمیلی، فتنه ها، خیانت ها و...که همه اینها به لطف خدای متعال و درایت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم همیشه در صحنه خنثی شده است و بدانیم این دشمنی ها روز بروز بیشتر و برای ما سخت تر خواهد شد.


وی ادامه داد: ایراد بسیار زیاد بوده است، این ایراد ها به دین و انقلاب نیست بلکه  به عملکرد مسئولین و برخی انتخاب های مردم بوده است و در همین بیانیه گام دوم انقلاب رهبری عزیز می فرمایند من از عدالت در چهل سال گذشته راضی نیستم و شما جوانان باید مطالبه گر باشید.


محمودی گفت: در جریانات اغتشاشات اخیر ما همه معترض هستیم و دستگاه قضایی باید برخی مدیران را که مسبب بی تدبیری در این قضیه را محاکمه کند ولی دیدیم عده ای فرصت طلب از خارج و همراهی عده ای نادان چگونه سو استفاده کردند و ضرر به بیت المال و اماکن عمومی و خصوصی زدند.


وی در پایان به اقتدار نظام در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما باید نقاط ضعف چهل سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم و برای شروع گام دوم انقلاب اسلامی بعنوان احیای نقاط ضعف به سمت تکمیل نقاط مثبت تکمیل حرکت کنیم و این راه با همت شما با سلاح معنویت، تحلیل درست مسائل سیاسی، تلاش و دلسوزی مسئولین میسر خواهد شد

نظر شما