شناسهٔ خبر: 36823715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست خبری پس از پیروزی پرسپولیس

رضایت سرمربی پرسپولیس از عملکرد بازیکنان در بازی مقابل ذوب آهن

کالدرون عملکرد تیمش مقابل ذوب آهن در بازی امروز را عالی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر مقابل ذوب آهن تیمش را شایسته این امتیاز دانست و گفت: بازیکنان تیمم بازی عالی را به نمایش گذاشتند و به این نتیجه مطلوب دست یافتند.

گابریل کالدرون با تبریک به بازکنان تیمش از عملکرد عالی در این بازی وتشکر از حمایت هواداران افزود: می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

<div id="video-display-embed-code_4249820"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2589163/4249820?width=400&height=300"></script></div>

وی در خصوص رضایت از عملکرد شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی گفت: من از هر سه دفاع وسط خودمان راضی هستم. مشکل دفاع نداریم. همیشه اینطور هستم که هر کسی در تیم من ممکن است بازی کند. ممکن است برای رسانه‌ها اینطور باشد که فکر کنند یک تیم همیشه باید ثابت باشد اما برای من اینطور نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درگیری عالیشاه و نعمتی پیش از این مسابقه  افزود: این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ داده و در آینده هم ممکن است رخ بدهد، تصمیم درستی گرفتم و اجازه دادم آنها استراحت کنند و کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم لازم را خواهد گرفت.

نظر شما