شناسهٔ خبر: 36823691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مس کرمان را شکست داد

گرگان‌ - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از اولین باخت خود برابر مهرام تهران در روز دوشنبه قبل، عصر امروز پنجشنبه با برتری ۸۴ بر ۴۷ مقابل صنعت مس کرمان به روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر ایران بازگشت.

صاحب‌خبر -

در این بازی که عصر امروز از هفته دهم‌ دور رفت مرحله مقدماتی در حضور ۲ هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت مصطفی شریعتی به عنوان سرداور به همراه مهران کیش و مهرشاد علویان به ترتیب داور اول و دوم با نظارت محمد متین برگزار شد، تیم شهرداری در هر چهار کوارتر با نتایج ۲۶ بر ۲۰، ۲۱ بر ۱۱، ۱۵ بر ۶ و ۲۲ بر ۱۰ میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم گرگان در این بازی یارانش را با ترکیب اولیه مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، رهام کبیر، امیر صدیقی (کاپیتان) و روزبه ارغوان به میدان فرستاد.

همچنین محمد کسایی‌پور سرمربی تیم صنعت مس کرمان در ترکیب اولیه تیمش محسن توانا، مجید رحیمیان، رضا آذرشاه (کاپیتان)، محسن عابدی و علی عسگرنژاد را قرار داد.

در این بازی روزبه ارغوان بازیکن تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۳ ریباند و تاثیرگذاری ۱۹ بهترین بازیکن میدان و تیمش لقب گرفت.

همچنین محمد حسین‌پور، نوید رضایی‌فر و احمد بوستانیان دیگر بازیکنان تیم شهرداری با کسب ۱۶، ۱۳ و ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیم خود بودند که هر یک در این بازی نمره اثرگذاری ۱۵، ۱۴ و ۱۸ را برای خود ثبت کردند.

در تیم صنعت مس کرمان مهدی جعفری با کسب ۱۲ امتیاز و اثرگذاری ۱۳ بهترین و موثرترین بازیکن تیم خودش لقب گرفت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اکنون در پایان هفته دهم با انجام ۹ بازی، دارای هشت برد و یک باخت با مجموع ۱۷ امتیاز به علت تفاضل گل بهتر و یک بازی کمتر بعد از پتروشیمی بندرامام در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در هفته یازدهم این فصل از رقابت‌ها دوشنبه هفته آینده در آذرشهر به مصاف تیم توفارقان این شهر استان آذربایجان شرقی خواهد رفت.

تیم مس کرمان اکنون با یک برد و هفت باخت و مجموع ۹ امتیاز در رده آخر (چهاردهم) جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته یازدهم دوشنبه آینده میزبان شهرداری بندرعباس خواهد بود.

بازی عقب افتاده تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ذوب‌آهن اصفهان ۲۸ آذر ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما