شناسهٔ خبر: 36823662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهاجری در نشست خبری:

تساوی مقابل سپاهان عادلانه بود

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار سپاهان گفت: امروز بچه ها از جان مایه گذاشتند و تساوی مقابل سپاهان عادلانه بود.

صاحب‌خبر -

تساوی مقابل سپاهان عادلانه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان ضمن تبریک به خانواده نساجی گفت: امروز بچه ها از جان مایه گذاشتند و بازی خوبی برابر تیم شایسته و صدرنشین سپاهان انجام دادند.
مهاجری افزود: یک بازی خوب دیگر از نساجی شاهد بودیم و این نوید روزهای بهتر را می دهد. مشکل گلزنی مان خدا را شکر در حال حل شدن است. دو گل زدیم اما دو سه موقعیت خوب داشتیم. سپاهان هم یکی دو موقعیت خوب داشت و در نهایت فکر می کنم تساوی عادلانه بود.

وی گفت: صحبت کردن راجع به فوتبال خیلی آسان است اما وقتی سوت بازی زده می شود ظرفیت ها مشخص می شود. امروز درست است نبردیم اما دست بچه هایم را به خاطر تلاششان می بوسم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: ما برای این بازی برنامه داشتیم اما تعویض علیاری به خاطر آسیب دیدگی برنامه های ما را خراب کرد چرا که می خواستیم با سه مدافع بازی کنیم چون می دانستیم استنلی کنار قربانی بازی می کند و آن ها دو سرزن خوب لیگ هستند. آسیب دیدگی دست ما را بست اما فوتبال خوبی بازی کردیم که 4 گل داشت.

مهاجری گفت: خیلی دوست داشتم ببریم که متاسفانه نشد. تیم مقابل هم سپاهان است؛ با کادرفنی قوی و بازیکنان با کیفیت. خوشحالم توانستم به بازی برگردیم و ابراز تاسفم از عدم تمرکز بازیکنان بعد از گل بود.

سرمربی سپاهان  نیز پس از تساوی تیمش مقابل نساجی در نشست خبری پس از بازی ضمن تمجید از عملکرد تیمی سپاهان از قضاوت این دیدار و عملکرد داوران در هفته های گذشته معترض بود .

قلعه‌نویی افزود: بعد از بازی استقلال، تیم ما را از نظر روحی روانی تحت فشار قرار دادند. ما قبل از بازی استقلال بیشترین ضرر را از داوری دیده بودیم. هم جلوی سایپا، هم پارس جنوبی. ولی برای تیم های شهرستانی آب از آب تکان نمی خورد.

او گفت: نکته بعدی اینکه امروز یک توپ روی دروازه آوردند و ما گل خوردیم. یعنی خودمان را تنبیه کردیم. وقتی در چند قدمی دروازه و تک به تک گل نزنید همین است. تازه شانس آوردیم قانون نانوشته شامل ما نشد و گل نخوردیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود و به آقای مهاجری هم تبریک می گویم که بسیار تیم خوبی درست کرده است.

قلعه‌نویی عنوان کرد: نساجی تیم خیلی خوبی است؛ شما بازی های قبلی نساجی را ببینید، متوجه می شوید که در مسابقاتی که شکست خورده نیز حق آنها باخت نبوده است ولی امروز، نساجی با یک موقعیت، دو گل زد. ما را تحت فشار نگذاشتند، اتفاقا اگر بعد از گل اول، گل دوم را می زدیم و در زمان 2 بر 2 ، گل سوم را به ثمر می رساندیم، اتفاق دیگری می افتاد. آقای مهاجری یکی از مربیان خوبی است که همیشه با کمترین امکانات نتایج خوبی گرفته است.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه 14 آذر در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم شهر میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در پایان با نتیجه ۲ بر  ۲ به تساوی رضایت داد.

نظر شما